در حال بارگذاری فایل ...
اپ فروشگاه تاسیسات رشیدیدسترسی آسان‌تر

نمایندگی ایران رادیاتور - تاسیسات رشیدی

نمایندگی ایران رادیاتور در شرق تهران
ارتباط با کارشناس فروش
۰۹۱۲۵۹۹۱۱۴۰ - ۰۲۱۷۷۳۳۶۰۸۳

گروه صنعتی ایران رادیاتور را به عنوان بزرگترین تولیدکننده‌ی انواع رادیاتور در ایران می‎‌شناسیم که می‌توان گفت در خانه‌ی بسیاری از ما حداقل یکی از محصولات ایران رادیاتور وجود دارد. محصولات این گروه صنعتی شامل پکیج شوفاژهای دیواری و زمینی، رادیاتورهای آلومینیومی و پانلی، مشعل‌های گازسوز و مشعل گازوئیلی خانگی و صنعتی، انواع حوله خشک‌کن‌ها و لوله‌های تلفیقی می‌شود که این محصولات را نه فقط در ایران بلکه سطح خاورمیانه به فروش می‌رساند.

ایران رادیاتور در کنار تولید محصولات متنوع، ارائه‌ی خدمات با کیفیت در زمینه‌ی تعمیر و نگهداری محصولات را هم به عنوان مسئولیت خود تعریف کرده است. به همین دلیل در تمام شهرها می‌توان به نمایندگی ایران رادیاتور برای خرید محصولات و دریافت خدمات تعمیر دسترسی داشته باشیم. در این مطلب سعی داریم بیشتر با تاریخچه، محصولات و خدمات ایران رادیاتور و نمایندگی‌های آن آشنا شویم.

مروری کوتاه بر تاریخچه‌ی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور در اسفندماه 1358 در شرایطی که سیستم‌های پیشرفته‌ی ریخته‌گری در کشور وجود نداشت، در شرق تهران فعالیت خود را شروع کرد. تقریباً برای اولین بار پرس‌های عظیم 1200 تن ریخته‌گری تحت فشار در ایران در کارخانه ایران رادیاتور راه‌اندازی شد. خوشبختانه مسیر توسعه و پیشرفت فعالیت‌های ایران رادیاتور باز بود و چون در تهران فضای کافی برای توسعه‌ی کارخانه وجود نداشت، مدیریت در سال 1366 تصمیم گرفت کارخانه را با تمامی تجهیزات و ماشین‌آلات به شهر رشت منتقل کند.

 

ایران رادیاتور توانست طی چند سال، نیاز کشور به رادیاتور را تامین کند و به همین دلیل در جهت توسعه‌ی فعالیت‌های این کارخانه، در سال 1371 شرکت مشعل کار در شهر ری تاسیس شد. هدف از تاسیس این شرکت تولید مشعل‌های گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه‌سوز برای تامین مشعل‌های مورد نیاز در سیستم‌های حرارتی خانگی و صنعتی بود.

 

ایران رادیاتور با اهداف بزرگی تاسیس شده بود و به همین دلیل در سال 1384 این شرکت با همکاری شرکت‌های معتبر اروپایی توانست پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی را در مدل‌های مختلف تولید کند. از آنجا که این شرکت از قطعات اروپایی معتبر و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی پیشرفته در کشور برای بررسی پکیج‌های تولیدی استفاده می‌کرد، توانست برای اولین بار در کشور نشان استاندارد را از سازمان استاندارد ایران دریافت کند. علاوه بر نشان استاندارد، ایران رادیاتور دارای گواهینامه‌ی فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای پکیج‌ها است.

 

نمایندگی ایران رادیاتور

 

ایران رادیاتور چه محصولاتی تولید می‌کند؟

همان‌طور که در تاریخچه‌ی نمایندگی ایران رادیاتور بیان کردیم، این شرکت انواع محصولات گرمایشی را تولید می‌کند و همیشه به دنبال توسعه فعالیت‌های خود برای پاسخ دادن به نیازهای جامعه است. در یک دسته‌بندی ساده می‌توان محصولات ایران رادیاتور را به صورت زیر لیست کرد:

  • پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی ایران رادیاتور: با توجه به رواج آپارتمان‌نشینی در تمام شهرهای ایران نیاز به بهینه‌سازی مصرف انرژی و شخصی بودن وسیله‌ی گرمایشی برای هر واحد آپارتمان، پکیج‌های دیواری مورد توجه قرار گرفتند. ایران رادیاتور با هدف تامین گرمایش واحدهای آپارتمانی و آبگرم بهداشتی برای آنها پکیج‌های شوفاژ دیواری را با قطعات تولیدکننده‌ی معتبر اروپایی تولید می‌کند. این محصول ایران رادیاتور استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران را دارد. محصول دیگر این شرکت که در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد، پکیج‌های زمینی منبع‌دار برای تامین آب گرم چند واحد مسکونی به صورت مشترک است.
  • کولر گازی و اسپلیت ایران رادیاتور: یکی از تجهیزات گرمایشی و سرمایشی که امروزه جایگاه ویژه‌ای در خانه‌های مسکونی و واحدهای اداری پیدا کرده است، اسپلیت دیواری است که متناسب با فصل، گرمایش یا سرمایش فضا را انجام می‌دهد. اسپلیت‌های ایران رادیاتور با رعایت استانداردهای جهانی، کم‌ترین مصرف انرژی را دارند و برای استفاده در شهرهای بزرگ در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند.
  • کولر گازی اسپلیت تروپیکال ایران رادیاتور: این محصول ایران رادیاتور که فقط برای تامین سرمایش محیط‌های خانگی و اداری تولید می‌شود محصولی مناسب برای مناطق حاره‌ای به شمار می‌روند.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

  • رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور: این نوع از محصولات ایران رادیاتور برای گرمایش واحدهای مسکونی و آپارتمانی به طور گسترده استفاده می‌شود. از مزیت‌های این رادیاتورها بازده حرارتی بالا، وزن مناسب برای جابه‌جایی و امکان کم و زیاد کردن تعداد پره‌هاست. نمایندگی ایران رادیاتور اولین شرکتی است که توانسته استاندارد رادیاتور آلومینیومی در ایران را دریافت کند و با تولید بیش از 24 مدل در ابعاد و شکل‌های مختلف دست شما را برای انتخاب رادیاتور باز گذاشته است.
  • رادیاتورهای فولادی پنلی ایران رادیاتور: تفاوت رادیاتورهای فولادی با آلومینیومی در این است که این رادیاتورها در ابعاد ثابتی تولید می‌شوند و دیگر قادر به کم و زیاد کردن پره‌ها برای تنظیم اندازه رادیاتور نیستید.
  • داکت اسپلیت ایران رادیاتور: یکی دیگر از تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، داکت اسپلیت است که برای خنک کردن محیط، مشابه کولر گازی عمل می‌کند ولی برای گرمایش محیط از گردش آب گرم استفاده می‌کند. با توجه به ویژگی‌های این محصول قیمت مناسب‌تری دارد، هوای فیلتر شده را به محیط انتقال می‌دهد و نسبت به کولر آبی هوایی با کیفیت‌تر را در فضا به جریان در می‌آورد. ایران رادیاتور سعی داشته است نیاز بازارهای مختلفی را تامین کند.
  • مشعل‌های ایران رادیاتور: مشعل وسیله‌ای است که با سوخت‌های مختلفی مانند گازوئیل می‌سوزد و شعله‌ی مستقیم در اختیار ما قرار می‌دهد. از این شعله اغلب برای گرم کردن دیگ‌های چدنی یا فولادی استفاده می‌شود. نمایندگی ایران رادیاتور به عنوان بزرگترین تولیدکننده‌ی مشعل در خاورمیانه، مشعل‌های گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز تا ظرفیت 6000000 کیلوکالری در ساعت تولید می‌کند.
  • حوله خشک کن ایران رادیاتور: حوله خشک کن نوعی رادیاتور است که ظاهر زیباتری دارد و به همین دلیل برای گرم کردن فضای سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود. ایران رادیاتور حوله خشک‌کن‌هایی در ابعاد و ظرفیت‌های حرارتی متنوعی تولید می‌کند تا بتواند تمام سلایق و نیازهای گرمایشی را پوشش دهد.

با توجه به نیاز کاربران، از بین فروش محصولات ایران رادیاتور، فروش پکیج ایران رادیاتور در مقابل دیگر برندها، به دلیل کیفیت بالای محصولات ایران رادیاتور رشد بالایی داشته است. از جمله مزایای متعدد پکیج های ایران رادیاتور میتوان به دریافت گواهینامه CE اروپا با رده انرژی  STAR3، راندمان 93% و توان گرمایی معادل 24 وات، اشاره کرد. این پکیج ها به هیدرولیک برنجی با طول عمر نسبتا بالا در مقایسه با متریال پلاستیک می‌باشد.

مزایای استفاده از پکیج ایران رادیاتور نسبت به موتورخانه

پکیج دیواری ایران رادیاتور

استفاده از پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور نسبت به موتورخانه‌ها، دارای مزایای متعددی در جهت کاهش هزینه ها و افزایش کارایی می‌باشد. از جمله مزایای استفاده از پکیج‌های ایران رادیاتور، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

کمتر شدن اتلاف انرژی در طول مسیر رایزر

با کاهش طول مسیر لوله کشی از موتورخانه تا واحد مورد نظر، اتلاف انرژی هم تا حد زیادی کاهش پیدا میکند. همچنین متجر یه کاهش هزینه برای عایق کاری حرارتی لوله ها نیز می‌شود.

حذف لوله کشی رایزر و کمتر شدن هزینه‌های لوله کشی

حتما می‌دانید که برای لوله کشی آ ب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ هر واحد از یک سیستم لوله کشی استفاده می‌شود و با طولانی شدن مسیر این رایزرها، مقدار هدر رفت انرژی گرمایی افزایش پیدا میکند. یا استفاده از روش‌ها و ترفندهایی همچون استفاده از پکیج‌های دیواری و مختص به هر واحد می‌توان از میزان هدر رفت هر واحد، میتوان هزینه‌های لوله کشی رایزر را تا حد زیادی کاهش داد و بالطبع هزینه اجرت لوله کشی و هدر رفت انرژی نیز به حداقل می‌رسد.

دسترسی آسان

برای دسترسی به موتورخانه محدودیت‌هایی وجود دارند، در دسترس نبودن کلید موتورخانه برای همه‌ی اعضای ساختمان مشکلات و محدودیت‌هایی برای تنظیمات قطع و وصل جریان به وجود می‌آورد که با استفاده از پکیچ‌های دیواری یا زمینی ایران رادیاتور، از برخورد با چنین مشکلاتی جلوگیری می‌شود.

حذف هزینه‌های اشتراکی

یکی از مشکلات بزرگ در زمینه استفاده از موتورخانه‌ها، هزینه‌های اشتراکی در زمینه مصرف، تعمیر و نگهداری تجهیزات موتورخانه است که ممکن است مشکلاتی را به وجود بیاورد. با استفاده از پکیج های دیواری یا زمینی، نیازی برای پرداخت هزینه‌های این چنینی نیست.

کاهش هزینه در مصرف گاز

یکی از مسائل مهمی که باید حتما مورد توجه قرار بگیرد، اتلاف انرژی قبل از رسیدن به مقصد نهایی ست، در مورد موتورخانه‌ها اغلب چنین مشکلاتی به وجود می‌آید. با وجود قانون‌هایی مثل پرداخت تصاعدی برق در صورت مصزف بیش از حد مجاز، استفاده از موتورخانه و در نظر گرفتن فضایی منحصر به فرد برای تجهیزات آن در پایین ترین طبقه ساختمان، منطقی نمی‌باشد.

استقلال در مدیریت دما و مصرف

به صورت طبیعی مصرف مجزا در زمینه مصرف گاز، میتواند مزایایی در مورد کنترل دما و میزان مصرف گاز طبیعی داشته باشد که می‌تواند به کاهش هزینه منجر شود. اگر شما هم دغدغه‌های مدیریتی در زمینه مصرف و دما دارید، یکی از آسانترین روش‌ها برای رفع این مشکلات، استفاده از پکیج‌های دیواری یا زمینی ایران رادیاتور به منظور کاهش هزینه و مدیریت مصرف و کنترل دما به صورت مستقل می‌باشد.

نصب و راه اندازی رایگان و خدمات پس از فروش

شرکت ایران رادیاتور در جهت جلب رضایت خریداران، مزایای متعددی برای خدمات پس از فروش محصولات خود در نظر گرفته است. این مزایا شامل مواردی همچون نصب و راه اندازی و تعمیر با هزینه‌ی کم و... می‌باشد.

میزان آلایندگی کمتر

اصولا به دلیل مشکلاتی همچون نصب اشتباه دودکش‌ها و اتصالات اشتباه در بین قطعات موتورخانه، مشکلاتی در خصوص مقدار آلاینده‌های وارد شده در فضا به وجود می‌آید، در مقایسه با آلاینده‌های به وجود آمده از پکیج‌های زمینی و دیواری، این مقدار بسیار بیشتر و قابل توجه می‌باشد.

انواع پکیج‌های ایران رادیاتور

پکیج‌های ایران رادیاتور در انواع مختلف دیواری و زمینی، با دسته بندی‌های گوناگون در بازار عرضه شده اند. در ادامه به توضیح انواع این پکیج‌ها میپردازیم.

پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور از نظر دسته بندی به دو دسته فن دار و بدون فن تقسیم بندی می‌شوند. در ادامه با هرکدام از این دسته بندی‌ها آشنا می‌شویم.

پکیج های فن دار ایران رادیاتور: اگر فاصله پکیج از نقطه ای که نصب شده تا فضای باز یا تراس، به بیش از 30 سانتی متر برسد. برای تهویه بهتر و هوادهی بهتر، پیشنهاد می‌شود از پکیج فن دار استفاده شود.

پکیج های بدون فن ایران رادیاتور: در موقعیت‌هایی که پکیج به فضای باز نزدیک است یا در فضای باز نصب شده است، نیازی به استفاده از پکیج‌های فن دار نیست.

پکیج ها از نظر تعداد مبدل نیز به دو دسته پکیج های تک مبدل و پکیج های دارای دو مبدل تقسیم می‌شوند.

خرید اینترنتی از نمایندگی ایران رادیاتور در تهران

نمایندگی ایران رادیاتور چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

یکی از مهم‌ترین خدماتی که نمایندگی‌ های ایران رادیاتور ارائه می‌دهند، نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور به صورت رایگان است؛ نصب رایگان برای تمام محصولاتی‌ست که از نمایندگی ایران رادیاتور خریداری کرده‌اید. در این خدمات، نمایندگی ایران رادیاتور محل مناسب برای نصب پکیج را بررسی و مشخص می‌کند، مدار رفت و برگشت گرمایش را برای اطمینان از سلامت آن شست‌وشو می‌دهد و اتصالات لازم پکیج به آب، برق و گاز را هم انجام می‌دهد.

معمولاً بعد از چندین سال استفاده، به هر دلیلی ممکن است در عملکرد هر یک از محصولات ایران رادیاتور مشکلی پیش آید و به همین دلیل اغلب نمایندگی‌های ایران رادیاتور، تعمیرات محصولات این شرکت را هم انجام می‌دهند. از آنجا که این نمایندگی‌ها بیشتر با سیستم محصولات ایران رادیاتور آشنا هستند به عنوان یک متخصص گزینه‌ی بهتری برای دریافت خدمات تعمیر هستند. البته اگر برای این خدمات با خود نمایندگی تماس بگیرید می‌توانید از شرایط گارانتی ایران رادیاتور استفاده کنید.

شرایط گارانتی محصولات و نمایندگی معتبر ایران رادیاتور چیست؟

ایران رادیاتور برای محصولات خود متناسب با نوع مصرف و عمر مفید دستگاه شرایط گارانتی مختلفی در نظر گرفته است. شرط استفاده از خدمات گارانتی ایران رادیاتور، خرید از نمایندگی معتبر ایران رادیاتور و بازدید شرایط ایمنی و سرویس سالانه‌ی پکیج است. در زیر شرایط گارانتی را برای شما لیست کرده‌ایم:

  • گارانتی تعویض محصول تا 10 سال بعد از خرید برای رادیاتور آلومینیومی
  • گارانتی تعویض رادیاتور فولادی تا 10 سال بعد از خرید
  • گارانتی تعویض قطعات و سرویس دستگاه تا 2 سال بعد از خرید برای پکیج دیواری
  • گارانتی تعویض قطعات و سرویس دستگاه برای پکیج زمینی تا 2 سال بعد از خرید
  • گارانتی تعویض محصول برای حوله خشک کن فولادی تا 2 سال بعد از خرید
  • گارانتی تعویض قطعات و سرویس دستگاه برای اسپیلت (برای کمپرسور تا 5 سال و برای دستگاه تا 18 ماه بعد از خرید)
  • گارانتی تعویض قطعه تا 1 سال بعد از خرید برای انواع مشعل‌های ایران رادیاتور
  • گارانتی تعویض قطعات و سرویس دستگاه برای داکت اسپیلت (برای کمپرسور تا 5 سال و برای دستگاه تا 18 ماه بعد از خرید)

برای چه تعمیراتی می‌توان با نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور تماس گرفت؟

نمایندگی ایران رادیاتور در تهران

اگر رادیاتور شما مشکلات زیر را داشته باشد می‌توانید برای تعمیر و برطرف کردن آنها با نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور تماس بگیرید:

- گرم نبودن رادیاتور یا گرم نکردن آب مصرفی توسط پکیج

- آبریزی و نشتی از رادیاتور

- شنیدن سروصدای غیرطبیعی و اضافی از رادیاتور

- روشن نشدن شعله‌ی پکیج دیواری

- پایین آمدن فشار آب پکیج

- ایجاد حرارت بیشتر توسط پکیج

نمایندگی ایران رادیاتور در شرق تهران

فروشگاه تاسیسات رشیدی یکی از نمایندگی ایران رادیاتور است که تمام تجهیزات سیستم گرمایشی و سرمایشی را به صورت آنلاین به شما ارائه می‌‎کند. شما می‌توانید از طریق وبسایت یا اپلیکیشن تمام محصولات ایران رادیاتور موجود در صفحه محصولات ایران رادیاتور را مشاهده کنید و تاسیسات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

فروشگاه تاسیسات رشیدی
تاسیسات رشیدی تامین‌کننده و نماینده مستقیم کارخانه‌های لوله و اتصالات | تجهیزات سیستم گرمایشی و سرمایشی | تجهیزات استخر | سونا و جکوزی | انواع پمپ آب
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
نصب وب‌اپلیکیشن
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ی
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
د
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
س
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
چ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
پ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ج
تعطیل
تهران، تهرانپارس، خیابان 196 شرقی، خیابان شریعتی، پلاک 183
item
گواهینامه
item
اتحادیه لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تاسیسات رشیدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین