در حال بارگذاری فایل ...
اپ فروشگاه تاسیسات رشیدیدسترسی آسان‌تر

نمایندگی لوله آذین - تاسیسات رشیدی

نمایندگی لوله آذین
ارتباط با کارشناس فروش
۰۹۱۲۵۹۹۱۱۴۰ - ۰۲۱۷۷۳۳۶۰۸۳

نمایندگی لوله آذین به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات در ایران، در زمینه فروش و نمایندگی لوله آذین فعالیت دارد. بهره‌مندی از استانداردهای روز دنیا و استفاده از مواد اولیه با کیفیت همچون پلی پروپلین راندوم تیپ ۳ با نام اختصاری ۳ P.P.R.C TYPE که از تولید کنندگان معتبر جهانی تهیه می شود، این برند را به یکی از برترین تولید کنندگان لوله و اتصالات تبدیل کرده است. همچنین وجود آزمایشگاه‌های مجهز برای کنترل کیفیت محصولات تولید شده و مطابقت آن‌ها با استاندارهای جهانی، پشتوانه مطمئنی برای تضمین کیفیت محصولات می‌باشد.

تاسیسات رشیدی به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی‌های لوله آذین در شرق تهران فعالیت می‌کند. شما می‌توانید به صورت آنلاین برای اطلاع از موجودی و قیمت‌ها به صفحه محصولات مراجعه نمایید یا از طریق لیست قیمت در پایین صفحه از قیمت روز لوله آذین اطلاع پیدا کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان بخش فروش تاسیسات رشیدی تماس بگیرید تا همکاران ما در مورد سوالات و مشکلات شما، شما را راهنمایی کنند.

لوله آذین چیست؟

لوله آذین از محصولات گروه صنعتی سپاهان است که بیشتر در صنعت ساختمان، تهویه مطبوع یا HVAC کاربرد دارد. محصولات لوله آذین در دو مدل تک لایه و پنج لایه در رنگ‌های سبز و سفید از جنس پروپیلین عرضه می‌شوند. در گذشته این محصول فقط در رنگ سبز تولید می‌شد و در انتقال آب آشامیدنی کاربرد داشت، اما به مرور زمان با تولید لوله آذین سفید رنگ، لوله‌های سبز رنگ به سرعت جایگزین شدند. از معایب لوله‌های با جنس پروپیلن می‌توان به حساس بودن نسبت به اشعه خورشید اشاره نمود، این لوله‌ها هنگام قرار گرفتن در معرض خورشید ممکن است تغییر حالت بدهند.

کاربرد لوله آذین

لوله‌ آذین در دو نوع لوله تک لایه و پنج لایه تولید می‌شود که هر کدام در موقعیت‌های مختلف، قابل استفاده می‌باشند. در ادامه به توضیح و تشریح کاربرد هرکدام از این دو نوع لوله آذین می‌پردازیم.

کاربردهای لوله تک لایه

لوله‌های تک لایه برای لوله کشی قسمت‌های مختلف ساختمان به کار می‌روند. از لوله کشی آب سرد و گرم گرفته تا لوله کشی بخش‌های تاسیساتی ساختمان. نکته قابل توجه در مورد لوله های تک لایه این است که در سیستم‌های لوله کشی آب گرم ضریب انبساطی پایینی ندارند. از این رو با گذر زمان امکان دفرمه شدن و تغییر شکل آنها وجود دارد.

کاربردهای لوله‌ پنج لایه

شرکت آذین لوله سپاهان اقدام به تولید محصول دیگری به نام لوله پنج لایه نیز کرده است. مزیت این لوله ها در این است که مانع از نفوذ اکسیژن و نور شده و از این طریق ضریب انبساط طولی را به طور مشخصی کاهش می دهند و احتمال تغییر شکل ظاهری و خم شدگی در اثر جریان آب گرم در لوله کشی روکار را به صفر می‌رساند. در ساخت لوله‌های پنج لایه به ترتیب از یک لایه پوشش پلیمری-چسب-ورق آلومینیوم-چسب-پوشش پلیمری استفاده شده که باعث افزایش مقاومت و انعطاف پذیری لوله می‌گردد. از جمله کاربردهای لوله‌های پنج لایه می‌توان به استفاده جهت سیستم لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان‌ها، لوله کشی شوفاژ و رادیاتور و سیستم‌های گرمایش از کف به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالا، اشاره نمود.

انواع لوله و اتصالات لوله آذین

لوله و اتصالات لوله آذین تنوع گسترده‌ای دارند و تمامی نیاز کاربران در حوزه تهویه مطبوع و ساختمان را پوشش می‌دهند. از اصلی ترین و پرکاربردترین محصولات نمایندگی لوله آذین می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

- لوله

- بوشن

- زانو

- سه راهی

- چهار راهی

- درپوش

- لوله خم دار

- پل بست دار

- مغزی

- مهره ماسوره

- شیر فلکه

- بست لوله

نمایندگی فروش لوله آذین در تهران

مزایای استفاده از لوله آذین

پس از روی کار آمدن مواد پلیمری و استفاده از آنها در صنعت تولید لوله و اتصالات، لوله های پلیمری به سرعت جایگزین لوله های گالوانیزه شدند و به دلیل عملکرد مناسب در برابر خوردگی، به سرعت مورد استقبال قرار گرفتند. علاوه بر این لوله های پلیمری با برخورداری از ویژگی های منحصر به فردی همچون انعطاف پذیری بالا، پایین بودن ضریب انتقال حرارت، عدم افت فشار و نصب آسان؛ به گزینه ایده آلی برای جایگزینی با لوله های قدیمی فولادی، گالوانیزه و مسی تبدیل شدند.

رسوب پذیری، وزن زیاد، پوسیدگی داخلی و خارجی، تغییر کیفیت آب و نصب دشوار از جمله ویژگی های لوله‌های قدیمی بود که همه آنها در تولید لوله‌های پلیمری آذین لوله اصلاح شد. در یک کلام میتوان گفت کلیه محصولات از جمله لوله و اتصالات تولید شده توسط آذین لوله سپاهان بر اساس استانداردهای داخلی و بین المللی تولید می‌شود و در اختیار پیمانکاران صنعت ساختمان قرار می‌گیرد.

اگر بخواهیم دلایل برتری محصولات لوله آذین را از دیدگاه مشتریان در  مقایسه با لوله‌های قدیمی در قالب یک لیست بیان کنیم باید بگوییم:

- زیبایی ظاهری محصولات در مقایسه با تولیدات سایر رقبا

- عدم عبور نور از سطح  لوله‌ها که مانع از رشد میکروارگانیسم‌ها، باکتری و جلبک می‌شود

- قابلیت استفاده از محصولات برای لوله کشی آب سرد و لوله کشی آب گرم

- مقاومت بالا در برابر خوردگی در اثر عبور مایعات اسیدی و بازی

 - نصب و اجرای آسان به دلیل وجود نشانه گذاری‌های راهنما روی محصولات تولید شده

- برخورداری محصولات از عایق حرارتی و الکتریکی

- مقاومت در برابر ضربه و عوامل تخریب محیطی

- پایین بودن افت فشار در کلیه لوله ها و اتصالات تولید شده

- برخورداری از انبساط طولی بالا

- سبک بودن وزن محصولات که در آسان بودن فرآیند نصب کمک زیادی می‌کند

- برخورداری از عایق صوتی بدون انتقال صدای آب

- حداقل ضایعات در هنگام فرآیند نصب لوله

نمایندگی لوله آذین با تکیه بر دانش فنی، فعالیت‌های پژوهشی و کسب نتایج علمی کارآمد، به یک تولید کننده برتر در حوزه محصولات صنعت ساختمان تبدیل شده است. از جمله برتری های محصولات این شرکت در مقایسه با سایر رقبا این است که لوله هاي پلي پروپيلن نمایندگی لوله آذين به دلیل برخورداری از ضريب زبري پائين، باعث کاهش افت فشار در سیستم لوله کشی ساختمان می‌شود. از طرف دیگر استفاده از اتصالات پلیمری، باعث ایجاد یکنواختی و همگنی در بین لوله‌ها شده و آب بندی کاملی را به وجود می آورد.

کیفیت بالای تولید و وجود هماهنگی بین قطعات سیستم تاسیساتی باعث شده لوله‌های پلیمری آذین لوله دارای عمر مفید پنجاه ساله باشند.

موارد فوق تنها بخشی از ویژگی‌های تولیدات نمایندگی لوله آذین است. به یاد داشته باشید که لوله و اتصالات پلی پروپلین به لوله سفید و یا لوله سبز معروف هستند که همگی از پلیمر پلی پروپلین ساخته شده و برای اتصال قطعات به یکدیگر از دستگاه جوش حرارتی استفاده می‌شود که به آن اتو لوله کشی نیز می‌گویند.

موارد مصرف محصولات لوله آذین

لوله آذین به عنوان یکی از بهترین تولید کننده و توزیع کننده لوله و اتصالات در ایران، با رعایت استانداردهای گوناگون در راستای بالا بردن کیفیت محصولات خود،

- سیستم‌های تهویه مطبوع

- لوله کشی سرد و گرم ساختمان

- راه اندازی سیستم تصفیه آب

- لوله کشی پکیج ساختمان

- لوله کشی گرمایشی شوفاژ

- انتقال آب در رایزر

محدودیت‌های استفاده از لوله آذین

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، یکی از نقاط ضعف لوله‌های آذین، مقاومت کم این لوله‌ها در مقابل اشعه  UV و نور خورشید است، که می‌تواند در طولانی مدت باعث تضعیف شدن این لوله‌ها در بعضی از عملکردها شود. همچنین یکی دیگر از مشکلاتی که در مورد لوله آذین وجود دارد که باید حتما در نظر داشته باشید، نازک بودن این لوله‌ها نسبت به سایر لوله‌های موجود است که در نتیجه باعث عبور نور و رشد جلبک درون لوله می‌شود، برای کنترل این مورد بهتر است از محافظ پوشش لوله یا ملات سیمان استفاده کرد تا از عبور نور به داخل آن کنترل شود.

یکی دیگر از مشکلاتی که در لوله‌ آذین مشاهده می‌شود، به دلیل ساختار یکپارچه و استفاده از متریال پلیمر به عنوان تنها ماده پایه در ساختار و ترکیب نشدن آن با انواع فلز، انبساط طولی نسبتا زیاد در مقایسه با لوله‌های فلزی یا 5 لایه است. برای رفع این مشکل بهتر است از بست طولی در هنگام نصب این لوله‌ها استفاده کرد یا اینکه در صورت استفاده توکار از ملات سیمان برای نگهداشتن لوله در جای خود، استفاده شود.

نکاتی مهم در هنگام خرید لوله آذین

- لوله آذین در مقابل نور خورشید حساس است و از قرار دادن آن‌ها در مقابل نور خورشید و اشعه UV برای طولانی مدت، باید خودداری کرد.

- بهتر است به نکاتی مانند اندازه لوله و اتصالات مورد استفاده با توجه به کاربرد مد نظر خود، توجه نمایید.

- این لوله‌ها در مقابل مواد شیمیایی مقاومت قابل قبولی دارند و می‌توانند در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند.

نکاتی که باید هنگام نصب و راه اندازی لوله آذین به آن‌ها توجه کرد

نصب و لوله کشی با استفاده از لوله‌های P.P.R.C نسبت به نصب و استفاده از دیگر لوله‌ها همچون لوله‌های گالوانیزه، فلزی و... مقداری متفاوت است. و باید به نکاتی در هنگام نصب آن‌ها، توجه نمود. برخی از این نکات عبارتند از:

- بست‌های لوله کشی

یکی از بخش‌های مهم در لوله کشی برای اتصال و محکم کردن لوله‌ها در جای خود، استفاده از بست لوله کشی می‌باشد. به دو روش از بست در لوله کشی استفاده می‌شود.

بست ثابت EP : این بست‌ها برای محکم کردن لوله و اتصالات در جهت جلوگیری از حرکت لوله بر اثر انبساط طولی و دیگر نیروها، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بست متحرک SP : این بست‌ها فقط به منظور نگهداشتن لوله، استفاده می‌شوند. مقدار فاصله در این بست‌ها، به نوع سیال عبوری و مواد اولیه مورد استفاده در ساختار لوله و... ارتباط مستقیم دارد.

- انبساط حرارتی

در لوله‌‌های پلیمری شاهد انبساط طولی بیشتری نسبت به لوله‌های فلزی هستیم. بنابراین باید تمهیداتی در نظر بگیریم تا در صورت استفاده از آن‌ها در شرایط خاص، چه کاری انجام دهیم. از جمله راهکارهای نصب لوله آذین در شرایطی که ممکن است انبساط طولی اتفاق بیافتد، می‌توان به لوله کشی آب گرم اشاره کرد. در صورت استفاده از لوله آذین برای نصب توکار نیازی به در نظر گرفتن فضا برای انبساط حرارتی لوله نیست، اما در صورتی که نصب در درون داکت اتفاق می‌افتد می‌توان به سه روش انبساط طولی اتفاق افتاده را جبران کرد.

- در اولین حالت، لوله منشعب شده، با فاصله‌ای از دیوار و بین رایزر و دیوار محکم می‌شود.

- در دومین حالت، بهتر است حفره داکت به قدری بزرگ باشد که لوله بدون برخورد با سطح داخلی حفره بتواند حرکت کند.

- در حالت سوم، لوله با در نظر گرفتن یک شاخه انشعابی به طول مناسب، حرکت محوری خواهد داشت.

- عایقکاری

یکی از مزایای استفاده از لوله آذین، عایقکاری نسبتا خوب در بدنه لوله با استفاده از مواد پلیمری در ساختار خود است. با این حال در صورت نیاز می‌توان از عایق در جهت ایجاد عایقکاری بیرونی استفاده نمود.

- جوشکاری

شرکت آذین لوله جهت نصب و جوشکاری لوله‌های خود، اقدام به تهیه دستگاه جوش کرده است و شما می‌توانید هنگام خرید از نمایندگی لوله آذین، دستگاه جوش مخصوص این محصول را نیز تهیه نمایید.

محدودیت‌های استفاده و انبار کردن لوله آذین

- بهتر است لوله و اتصالات پلیمری آذین لوله به مدت طولانی در مقابل اشعه خورشید قرار نگیرند.

- از لوله و اتصالات ترک خورده، به هیچ عنوان نباید استفاده کرد.

- برای برش لوله‌ها بهتر است از قیچی لوله استفاده کرد و به صورت عمودی لوله‌ها برش داده شوند.

- توصیه می‌شود قبل از نصب و به کارگیری لوله‌ها، سطوح خارجی لوله از هرگونه آلودگی، کثیفی و چربی تمیز شود و بعد از آن مورد استفاده قرار بگیرد.

- بهتر است از لوله‌ها در مقابل هرگونه ضربه و تغییر حالت، محافظت شود.

- از پیچاندن لوله و اتصالات هنگام جوشکاری خودداری کنید، همچنین لوله و اتصالات به صورت مستقیم و عمودی به هم متصل شوند.

- لوله و اتصالات در فضایی به دور از یخ زدگی و تغییرات دمایی انبار شوند و حداکثر ارتفاع لوله‌ها بر روی هم از 1/5 متر تجاوز نکند.

- از مغزی مخروطی شکل برای اتصالات لوله آذین استفاده نشود.

خرید اینترنتی از نمایندگی لوله آذین

لیست قیمت محصولات و کالاهای لوله آذین از نمایندگی تاسیسات رشیدی

تاسیسات رشیدی در جهت آسایش رفاه خریداران، امکان خرید اینترنتی و ارسال به تمامی نقاط ایران را فراهم کرده است.

با توجه به تولیدات انبوه لوله و اتصالات توسط نمایندگی لوله آذین، قیمت این شرکت نسبت به دیگر تولیدکنندگان مناسب تر است. تنوع اقلام تولیدی و تیراژ بالای تولید، باعث اقتصادی بودن قیمت لوله سفید و سایر لوله و اتصالات این شرکت شده است.

جهت اطلاع از قیمت لوله آذین و دریافت لیست محصولات علاوه بر فروشگاه سایت میتوانید از لیست زیر استفاده کنید.

  دانلود کاتالوگ آذین لوله    دانلود لیست قیمت آذین لوله 

استانداردها و گواهینامه‌های دریافتی نمایندگی لوله آذین

شرکت صنعتی گیتی پسند با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تولید و عرضه انواع لوله و تجهیزات تاسیسات توانسته است به موفقیت کم نظیری در مورد کیفیت محصولات خود برسد. یکی از محصولات پرکاربرد این گروه، لوله آذین است که توانسته بر اساس استانداردهای مطرح جهانی و ملی محصولات خود را تولید کند و در این راستا موفق به دریافت گواهینامه‌ها و استانداردهای متعددی شده است. در ادامه به شرح افتخارات لوله آذین می‌پردازیم:

استانداردهای نمایندگی لوله آذین

نمایندگی آذین لوله سپاهان در تهران

جمع بندی و سخن پایانی

تاسیسات رشیدی به عنوان یکی از نمایندگی‌های لوله آذین در تهران فعالیت می‌کند، شما می‌توانید جهت خرید اینترنتی محصولات لوله آذین به صفحه محصولات مراجعه نمایید، لازم به ذکر است برای خرید اینترنتی از نمایندگی لوله آذین محدودیت جغرافیایی وجود ندارد و ارسال به تمامی نقاط ایران انجام می‌شود. برای خرید حضوری نیز می‌توانید به نمایندگی لوله آذین در شرق تهران رجوع کنید و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید جهت اطلاع از قیمت روز محصولات و مطرح کردن سوالات خود با ما فروشگاه تاسیسات رشیدی تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و متخصص تاسیسات رشیدی، شما را جهت تجربه بهترین خرید، راهنمایی کنند.

فروشگاه تاسیسات رشیدی
تاسیسات رشیدی تامین‌کننده و نماینده مستقیم کارخانه‌های لوله و اتصالات | تجهیزات سیستم گرمایشی و سرمایشی | تجهیزات استخر | سونا و جکوزی | انواع پمپ آب
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
نصب وب‌اپلیکیشن
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ی
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
د
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
س
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
چ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
پ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ج
تعطیل
تهران، تهرانپارس، خیابان 196 شرقی، خیابان شریعتی، پلاک 183
item
گواهینامه
item
اتحادیه لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تاسیسات رشیدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین