در حال بارگذاری فایل ...
اپ فروشگاه تاسیسات رشیدیدسترسی آسان‌تر

نمایندگی کیز ایران - تاسیسات رشیدی

نمایندگی شیر کیز ایران
ارتباط با کارشناس فروش
۰۹۱۲۵۹۹۱۱۴۰ - ۰۲۱۷۷۳۳۶۰۸۳

شرکت صنعتی و تولیدی کیز ایران به عنوان یکی از اولین تولید کنندگان شیرفلکه برنجی پا به حوزه تاسیسات گذاشت و امروزه با گذشت سه دهه از فعالیت خود، به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان شیرآلات ساختمانی و تاسیساتی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. یکی از نکات حائز اهمیت در مورد پیشرفت روز افزون شرکت صنعتی کیز ایران، ارتقای کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان بوده است که می‌توان گفت این موارد را به خوبی در طی این سال‌ها می‌توان مشاهده کرد. این شرکت با همکاری مراکز تحقیقاتی و بهره‌گیری از نیروی کارآمد و کارشناسان متخصص، توانسته در سطح ملی و بین المللی به موفقیت‌های متعدد دست پیدا کند.

نمایندگی کیز ایران

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره شد، شرکت صنعتی کیز ایران در زمینه تولید و عرضه شیرآلات برنجی در طی سالیان دراز فعالیت می‌کند. شیرآلات برنجی کاربردهای گوناگون و متنوعی همچون استفاده در سیستم تهویه مطبوع، تاسیسات ساختمانی دارد. تنوع بالای محصولات تولید شده شرکت کیز ایران باعث شده تا نیاز به انواع شیرآلات در تاسیسات ساختمان پوشش داده شود و با به کارگیری از آلیاژ برنج در ساخت آن‌ها کیفیت قابل قبولی ارائه کند. تاسیسات رشیدی به عنوان نمایندگی کیز ایران در تهران، اقدام به فروش انواع محصولات و شیرآلات کیز ایران به صورت حضوری، اینترنتی و ارسال به تمامی نقاط ایران را به عهده دارد.

محصولات پرکاربرد کیز ایران

- شیر فلکه کشویی کیز ایران

شیر فلکه کشویی یکی از محصولات و شیرآلات برنجی است که در موارد  متعددی قابل استفاده است. شیرفلکه برای قطع و وصل عبور و جریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. حرکت و چرخش در شیر فلکه به صورت ساعتگرد و پاد ساعتگرد صورت می‌پذیرد و هدف اصلی استفاده از این محصول قطع و وصل جریان سیال می‌باشد. شیر فلکه کشویی را می‌توان به دو حالت دستی و یا به کمک یک محور، باز و بسته نمود. بهترین عملکرد شیر فلکه وقتی صورت می‌گیرد که سیال با ایجاد کمترین افت فشار و مقاومت عبور کند. پرکاربردترین مورد مصرف شیرفلکه کشویی، قطع کردن و وصل کردن آب در ورودی منشعب شده است. همچنین یکی از قطعات پرکاربرد و مورد استفاده در موتورخانه‌ها، استفاده از شیر فلکه کشویی می‌باشد. اما از شیر فلکه در صنایع دیگری همچون نفت و گاز، پتروشیمی، کشتی سازی، نیروگاه‌ها و صنایع دارویی و غذایی، بسته به نوع کارکرد و سیال عبوری، از شیر فلکه با جنس‌های مقاوم استفاده می‌شود. شیر فلکه‌ها به منظور استفاده در شرایط و کاربردهای متنوع با متریال‌های مختلفی همچون چدن، فولاد ضد زنگ، برنج، برنز، استیل و فولاد، تولید و عرضه می‌شوند.

نمایندگی شیر فلکه کیز ایران

- شیر یکطرفه فنری کیز ایران

شیر یکطرفه از اصلی ترین قطعات در لوله کشی تاسیسات و یکی از مهمترین اتصالات جهت لوله کشی پمپ است. این محصول برای قطع کردن یا وصل جریان سیال از یک سو، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این قطعه به منظور مسدود کردن برگشت جریان، استفاده می‌شود. محل نصب شیر یک طرفه، بین کنتور و پمپ اتوماتیکی است و هنگام نصب پمپ باید به آن توجه کرد. دلیل نصب شیر یکطرفه قبل از پمپ اتوماتیک، جلوگیری از ایجاد جریان سیال بعد از پمپاژ آب است. شیر یکطرفه یا شیر خودکار یکی از اصلی ترین قطعات مورد استفاده در نصب پمپ‌ است که می‌تواند عملکرد پمپ را تحت تاثیر قرار دهد. از شیرهای یک طرفه در مواردی همچون تاسیسات حرارتی، سیستم‌های آبرسانی شهری، مصارف صنعتی آب و در سیستم‌هایی که جریان سیال از یک سو می‌باشد، استفاده می‌شود. شیر یکطرفه فنری در سیستم‌های مختلفی مانند جک هیدرولیکی، پمپ، صنایع شیمیایی و تجهیزات نیروگاهی، به کار گرفته می‌شود.

- شیر سوپاپی یکطرفه کیز ایران

یکی دیگر از محصولات پرکاربرد در تاسیسات ساختمانی و صنعتی، شیر سوپاپی یکطرفه است که از برگشت سیالات در جهت جریان سیال، جلوگیری می‌کند. این شیرآلات در مدل‌های مختلفی مانند شیر یکطرفه برنجی سوپاپی و شیر یکطرفه دریچه‌ای تولید و عرضه می‌شود. این شیرها بعد از خروجی پمپ‌ها، قبل از ورودی انشعاب آب به داخل ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های مثبت شیر یکطرفه سوپاپی می‌توان به تعویض نه چندان سخت زبانه‌ی شیر بدون نیاز به باز کردن پیچ و مهره اشاره کرد. شیر سوپاپی یکطرفه کیز ایران، علاوه بر موارد ساختمانی، به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار و خاک و شن به شبکه‌های حساس و سیستم آبرسانی شهری، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مزایای شیر یکطرفه فنری می‌توان به مقاوم بودن در برابر رسوب‌پذیری و خوردگی و پوسیدگی، آب بندی مناسب و مسدود شدن سوپاپ با کمترین فشار سیال اشاره کرد. شیر سوپاپی یکطرفه در جنس‌های مختلفی تولید می‌شود که با توجه به کارکرد در شرایط مختلف، باید به نوع آن توجه نمود. یکی از با کیفیت ترین این شیرها، شیر سوپاپی یکطرفه کیز ایران است که از برنج ریخته گری شده و برنج فورج شده، تولید شده است.

- شیر فلکه آتشنشانی کیز ایران

شیر آتش نشانی به منظور تامین آب برای کنترل و اطفا حریق، آبدهی به باغچه و فضای سبز و شستشوی خیابان مورد استفاده قرار می‌گیرد. متریال مورد استفاده در ساختار شیر فلکه آتش نشانی از آلیاژ برنج است که مقاومت زیادی در برابر خوردگی و پوسیدگی دارد و می‌توان تا سالیان دراز از کیفیت بالای آن‌ها اطمینان داشت.  شیر فلکه آتش نشانی در ساختمان‌های مسکونی، اداری و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به مقررات، یکی از مهم‌ترین تجهیزات ساختمانی‌ست که کارایی بالایی دارد و در عین حال نیاز به مراقبت چندانی ندارد. شیر فلکه آتشنشانی در دو نوع ایستاده و زاویه دار تولید می‌شود. عموما شیر زاویه دار در جعبه آتشنشانی یا تابلوی آتشنشانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایندگی شیر آلات کیز ایران

- شیر صافی کیز ایران

شیر صافی از دیگر قطعات پر استفاده در صنعت است که با استفاده از یک توری صافی، از عبور ضایعات و املاح داخل سیال در طول جریان سیال در لوله، جلوگیری می‌کند. شیر صافی در بالای پمپ قرار می‌گیرد تا انتقال ضایعات در طول مسیر سیال، را کنترل کند. شیر صافی در صنایع مختلفی همچون آب و فاضلاب، نفت و گاز و پتروشیمی کاربرد زیادی دارد. شیر صافی علاوه بر جلوگیری از ورود ضایعات به داخل سیال، کاربرد دیگری همچون استخراج مواد با ارزش از دریا نیز دارد. یکی ازپرکاربردترین و پر فروش ترین انوع شیر صافی، شیر صافی برنجی است که در برابر خوردگی و پوسیدگی بسیار مقاوم است و در موارد مختلفی مثل سیستم‌های بهداشتی، انتقال بخار، فیلترینگ و خطوط انتقال نفت و گاز و بنزین، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیر صافی برنجی کیز ایران با 16 بار فشار کاری و تنوع سایزی تا 2 اینچ، تولید می‌شود.

- شیر توپی برنجی کیز ایران

شیر توپی از دیگر تجهیزات و اتصالات تولید شده توسط شرکت صنعتی کیز ایران است که به کمک دریچه کروی، قابلیت کنترل جریان به صورت باز و بسته را ایجاد می‌کند. شیر توپی برای قطع و وصل کردن جریان سیال یا گاز با چرخش ربع گرد هستند و از ویژگی‌های قابل قبول آن‌ها می‌توان به عمر بالا، آب بندی مناسب و مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی اشاره نمود. از جمله مزایایی که استفاده از شیر توپی را قابل قبول می‌کند می‌توان به مواردی همچون تعمیر و نگهداری آسان و کم هزینه، افت فشار خیلی کم، سبک بودن نسبت به شیرآلات صنعتی، رسوب ناپذیری و سخت نشدن حرکت شیر توپی اشاره نمود. شیر توپی با جنس‌های مختلفی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله کاربردهای شیر توپی می‌توان به استفاده در سیستم‌های آب و فاضلاب، کشتی‌سازی، صنایع پلاستیک، نساجی، فلزی، صنایع دارویی و شیمیایی و اطفاء حریق، اشاره کرد.

تا اینجا با پرکاربردترین محصولات کیز ایران آشنا شدید. تنوع محصولات و شیرآلات کیز ایران بسیار بالا بوده و در این مقاله نمی‌توان به معرفی تمام آن‌ها پرداخت. در ادامه برخی دیگر از شیرآلات برنجی کیز ایران معرفی می‌شوند:

- شیر پیسوار

- شیر واشری

- شیر سوزنی

- شیر شبکه

- شیر انشعاب

- شیر فشار شکن

نمایندگی فروش شیرآلات کیز ایران

خرید اینترنتی از نمایندگی کیز ایران

مزایای استفاده از محصولات کیز ایران

استفاده و به کارگیری از شیرآلات کیز ایران مزایای متعددی دارد که استفاده از آن‌ها در شرایط مختلف و کاربردهای متنوع را توجیه پذیر می‌نماید. برخی از این مزیت‌ها قبل تر به آن‌ها اشاره شد، اما اصلی ترین مزایای استفاده از این محصولات، به شرح زیر می‌باشد.

- نصب آسان و کم هزینه

- تولید شده توسط استانداردهای جهانی

- طول عمر بالا

- مقاومت بالا در برابر فشار و دما

- مقاومت در برابر خوردگی و عوامل شیمیایی

- مقاوم در برابر ضربه

- وزن کم

حالا که با برترین ویژگی‌های شیرآلات کیز ایران آشنا شدید، می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از نمایندگی فروش کیز ایران تهیه نمایید.

کاربردهای متنوع شیرآلات کیز ایران

- سیستم‌های تهویه ساختمان‌های تجاری، اداری، مسکونی و صنعتی

- صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

- سیستم‌های آب رسانی و فاضلاب

- استفاده در سیستم‌های پنوماتیک

نکات قابل توجه هنگام خرید شیرآلات برنجی کیز ایران

با توجه به کاربرد مورد نظرتان خرید کنید.

بسیاری از اوقات این مشکل به وجود می‌آید که بدون اطلاع از کاربرد مد نظر یا توجه به سایز لوله و اتصالات استفاده شده در تاسیسات ساختمانی، اقدام به خرید تجهیزات و شیرآلات می‌کنید که ممکن است به خرید دوباره منجر شود، توصیه می‌کنیم پیش از خرید لوازم و شیرآلات مد نظر، با کارشناسان و متخصصان با تجربه در این زمینه راهنمایی بخواهید.

محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده را در اولویت قرار دهید.

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است مشکل ساز شود، استفاده از محصولات بی کیفیت و خرید شیرآلات از برندهای بی کیفیت است که منجر به پوسیدگی و ترکیدگی لوله و قطعات می‌شود و هزینه تعمیر و نصب مجدد را بسیار بیشتر از خرید شیرآلات با برندهای معتبر می‌کند. در این مورد پیشنهاد ما خرید از نمایندگی‌های شرکت کیز ایران است با آسودگی خاطر می‌توانید از آن‌ها خرید کنید.

نمایندگی محصولات کیز ایران

از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر، خرید کنید.

شاید ساده به نظر برسد اما خیلی از افراد در دسترس‌ترین فروشگاه را بهترین فروشگاه می‌دانند که این مورد می‌تواند موجب خرید اشتباه یا خرید محصولات بی کیفیت شود. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر و شناخته شده استفاده نمایید. فروشگاه تاسیسات رشیدی با سابقه فروش و نمایندگی برندهای شناخته شده‌ای همچون نمایندگی ایران رادیاتور، نمایندگی شوفاژکار، نمایندگی دیزل ساز، نمایندگی لوله نیوپایپ، نمایندگی لوله نیوفلکس، نمایندگی لوله آذین، نمایندگی پلیمر گلپایگان، نمایندگی لوله سپاهان، به عنوان نمایندگی شیرآلات کیز ایران نیز فعالیت می‌کند.

نکات مهم هنگام نصب و راه اندازی شیرآلات کیز ایران

بهتر است هنگام نصب شیرآلات از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید، در صورتی که سطح خارجی لوله از روغن یا شن و ماسه آلوده شده بود، در گام اول شیرآلات را تمیز کرده و بعد نسبت به نصب آن‌ها اقدام کنید.

اتصالات شیر آلات باید به میزان لازم به لوله محکم شود. در صورتی که شیر خیلی محکم شود، ممکن است شاهد تغییر شکل شیر باشید. در این صورت لازم است تعویض این قطعه صورت گیرد.

هنگام نصب شیر، از بسته بودن شیر اطمینان حاصل کنید.

در صورت نیاز، قبل از ورودی شیر، از شیر صافی استفاده کنید تا از ورود ضایعات به داخل آب جلوگیری شود و دچار اختلال در عملکرد شیر صافی نشود.

استانداردها و جوائز دریافت شده توسط کیز ایران

خوشبختانه شرکت تولیدی و صنعتی کیز ایران توانسته محصولات خود را بر اساس استانداردهای ملی و جهانی تولید کند و کیفیت بالای محصولات خود را تضمین نماید. برخی از استانداردها و گواهینامه‌های مورد استفاده توسط شرکت کیز ایران به شرح زیر می‌‌باشد.

استانداردهای نمایندگی کیز ایران

 لیست قیمت و خرید شیرآلات برنجی از نمایندگی کیز ایران

همانطور که قبلا هم به آن اشاره شد، محصولات کیز ایران بر اساس استانداردهای جهانی و با کیفیت بالا، کاربرد در طیف وسیعی از صنایع را پوشش می‌دهند. هدف اصلی نمایندگی محصولات کیز ایران، تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب است که این مورد در مقایسه با محصولات هم رده با برندهای خارجی و وارداتی به خوبی قابل مشاهده می‌باشد. کیز ایران یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین محصولات، علی الخصوص شیر آلات برنجی در بازار عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای دریافت و مشاهده قیمت و همچنین خرید اینترنتی به صفحه محصولات نمایندگی شیرآلات کیز ایران مراجعه نمایید.

جمع بندی و سخن پایانی

تاسیسات رشیدی به عنوان یکی از نمایندگی‌های فعال در حوزه فروش و عرضه انواع لوله و اتصالات و تجهیزات تاسیساتی می‌باشد که به عنوان یکی از نمایندگی‌های محصولات کیز ایران در شرق تهران فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای خرید اینترنتی و آگاهی از اطلاعات و مشخصات فنی شیرآلات کیز ایران به صفحه محصولات نمایندگی کیز ایران مراجعه نمایید یا با خرید تلفنی، سفارش محصولات مورد نظر خود را انجام دهید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان فروشگاه تاسیسات رشیدی تماس بگیرید یا برای خرید حضوری به نمایندگی فروش کیز ایران مراجعه فرمایید.

فروشگاه تاسیسات رشیدی
تاسیسات رشیدی تامین‌کننده و نماینده مستقیم کارخانه‌های لوله و اتصالات | تجهیزات سیستم گرمایشی و سرمایشی | تجهیزات استخر | سونا و جکوزی | انواع پمپ آب
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
نصب وب‌اپلیکیشن
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ی
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
د
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
س
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
چ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
پ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ج
تعطیل
تهران، تهرانپارس، خیابان 196 شرقی، خیابان شریعتی، پلاک 183
item
گواهینامه
item
اتحادیه لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تاسیسات رشیدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین