در حال بارگذاری فایل ...
اپ فروشگاه تاسیسات رشیدیدسترسی آسان‌تر

نمایندگی دیزل ساز - تاسیسات رشیدی

نمایندگی دیزل ساز
ارتباط با کارشناس فروش
۰۹۱۲۵۹۹۱۱۴۰ - ۰۲۱۷۷۳۳۶۰۸۳

دیزل ساز را به عنوان بزرگترین تامین کننده‌ی پمپ آب در ایران می‌شناسند که از نظر کیفیت با نمونه‌ی ایتالیایی خود (پمپ پنتاکس) برابری می‌کند. این شرکت بالغ بر چهار دهه تجربه در زمینه‌ی تولید و واردات محصولات مختلفی چون انواع پمپ و الکتروموتور، موتور پمپ، دیزل ژنراتور، مکانیک سیل، محصولات ساختمانی و لوازم کشاورزی دارد.

دیزل ساز فعالیت خود را با واردات انواع پمپ‌های آب شروع کرد اما پس از مدتی و با توجه به تجربه‌ای که در این زمینه به دست آورده بود، تصمیم گرفت تولید پمپ آب در ایران را مطابق با استانداردهای برند ایتالیایی شروع کند. با توجه به کیفیت بالای محصولات تولید شده، دیزل ساز توانسته است جایگاه مناسبی در بازار تاسیسات خانگی و انواع پمپ‌های آب به دست آورد. به همین دلیل نمایندگی دیزل ساز در بسیاری از شهرها وجود دارد تا با فروش انواع محصولات آن به هموطنان و ارائه‌ی خدمات پس از فروش، نیاز به پمپ آب با تولیدات باکیفیت داخلی تامین شود.

تاسیسات رشیدی به عنوان یکی از نمایندگان معتبر دیزل ساز، اقدام به فروش محصولات دیزل ساز و برند پتاکس می‌کند، شما می‌توانید برای دریافت اطلاع از قیمت محصولات دیزل ساز به بخش محصولات دیزل ساز مراجعه نمایید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان و خرید مطمئن محصولات، میتوانید با نمایندگی تاسیسات رشیدی تماس بگیرید. 

نمایندگی پمپ دیزل ساز در تهران

مروری کوتاه بر تاریخچه‌ی دیزل ساز

شرکت ایرانی دیزل ساز با هدف واردات انواع پمپ خانگی، صنعتی و کشاورزی تاسیس شد. این شرکت در طول سال‌های فعالیت خود توانسته نمایندگی انحصاری بسیاری از شرکت‌های خارجی را کسب کند. در ادامه با این شرکت‌ها و محصولات آنها آشنا می‌شویم.

  • شرکت پمپ‌سازی لوارا که یک شرکت ایتالیایی و وابسته به گروه صنعتی بزرگ Xylem است. این شرکت با تولید محصولات مختلفی همچون الکتروپمپ‌های ساختمانی، صنعتی، کشاورزی، تصفیه‌ی آب و فاضلاب به عنوان بزرگترین شرکت پمپ‌سازی جهان معروف است. شرکت لوارا برای تولید پمپ‌های خود از مواد چدن، کربن استیل، استینلس استیل و استنلس استیل داپلکس مقاوم در برابر آب دریا استفاده می‌کند.
  • شرکت پمپ‌سازی پنتاکس که طیف گسترده‌ای از محصولات مانند الکتروپمپ‌های خانگی و ساختمانی، بوستر پمپ‌های آبرسانی و آتشفشانی و انواع شناور را تولید می‌کند یک برند معروف ایتالیایی‌ست که محصولات با کیفیت خود را با قیمت مناسب‌تری به بازار عرضه می‌کند.
  • شرکت آنوی ریوربری که کارخانه‌ی تولید انواع پمپ‌های دیافراگمی و پیستونی، کارواش‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی را در ایتالیا دارد.
  • شرکت اینترپمپ که یک برند ایتالیایی‌ست و پمپ‌های پیستونی با قابلیت تحمل فشار تا 700 بار و ظرفیت آبدهی تا 150 لیتر بر دقیقه را تولید می‌کند.
  • شرکت پمپ‌سازی چینی به نام stream که پمپ‌های شناور، خانگی، لجن‌کش، پمپ‌های طبقاتی عمودی و افقی، پمپ‌های بنزینی، نفتی و دیزلی از مهم‌ترین محصولات آن است.
  • شرکت کوشین ژاپنی که انواع موتور پمپ بنزینی، نفت و دیزلی تولید می‌کند.
  • شرکت شیمچه که انواع موتوربرق با موتور بنزینی، نفت و دیزلی و کمپرسورهای باد صنعتی و نیمه صنعتی را در چین تولید می‌کند.

شرکت دیزل ساز پس از سال‌ها فعالیت در زمینه واردات و فروش انواع پمپ‌ها و همکاری با شرکت‌های خارجی مختلف به سطح دانش و تخصص مناسبی از استاندارد و ویژگی‌های انواع پمپ دست یافت. به همین دلیل تصمیم گرفت خود وارد صنعت تولید انواع پمپ شود تا ضمن اشتغال‌زایی برای جوانان وطن، محصولات با کیفیت داخلی را به بازار عرضه کند. نمایندگی دیزل ساز محصولات خود را مطابق با استانداردهای شرکت ایتالیایی پنتاکس تولید می‌کند که با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی به خوبی توانسته است کیفیت محصولات خود را ثابت کند.

پمپ‌های دیزل ساز چه ویژگی‌هایی دارند؟

تاسیسات رشیدی نماینده فروش انواع پمپ دیزل ساز

در این بخش با ویژگی‌های پمپ‌های دیزل ساز آشنا می‌شویم؛ ویژگی‌هایی که باعث شده‌اند محصولات دیزل ساز را به عنوان نمونه‌ی استاندارد و با کیفیتی در سطح محصولات برندهای ایتالیایی بدانیم.

  • بدنه پمپ دیزل ساز: در خط تولید دیزل ساز برای تولید قطعات انواع پمپ از تجهیزات CNC استفاده شده است. در این کارخانه بدنه‌ی تمام پمپ‌ها را با قالب‌های دقیق واستاندارد صنعتی در فرایند ریخته‌گری از جنس چدن قالب‌گیری می‌کنند. در نماینگی دیزل ساز پس از ریخته‌گری انواع پمپ‌ها، این بدنه‌های خام را با تجهیزات دقیق و پیشرفته تراش و پرداخت می‌کنند.
  • پروانه پمپ دیزل ساز: پروانه‌ی پمپ‌های دیزل ساز از جنس‌های مختلف مانند باکالیت و برنج تولید می‌شود که بسته به نوع جنس، قیمت‌های آن متفاوت خواهد بود. متناسب با نوع کاربرد پمپ می‌بایست جنس پروانه را انتخاب کنید. به عنوان مثال پروانه‌های برنجی چون در اثر واکنش‌های شیمیایی مختف یا مرور زمان، باکتری‌ها را جذب نمی‌کنند گزینه‌ی مناسبی برای مصارف آب آشامیدنی هستند.
  • سیم‌پیچ در محصولات دیزل ساز: تمام سیم‌پیچ‌های مورد استفاده در پمپ‌های نمایندگی دیزل ساز از مس ایرانی با کیفیت صادراتی‌ست. این جنس سیم‌پیچ در پمپ باعث می‌شود مصرف الکتروپمپ کاهش یابد و عمر مفید آن بیشتر شود. در پمپ‌های دیزل ساز استفاده از سیم‌پیچ مسی به مقاومت و دوام الکتروپمپ در برابر استارت و استاپ‌های متعدد کمک می‌کند.
  • الکتروموتور استاندارد دیزل ساز: برای این موتورها از محصولات دیزل ساز در کاربردهای خانگی و کشاورزی نوع تکفاز استفاده می‌شود. ولتاژ راه‌اندازی الکتروموتورهای تک فاز 220 ولت با فرکانس 50 هرتز است که کاملا منطبق با استاندارد برق ایران است. علاوه‌بر این، برای رعایت استانداردهای پمپ پنتاکس ایتالیا، نمایندگی دیزل ساز برای الکتروپمپ‌های تک فاز دور استاندارد 2850 دور در دقیقه برای الکتروموتور را در نظر گرفته است.
  • شافت دیزل ساز: به دلیل مقاومت بالای فولاد در برابر پوسیدگی و خوردگی، همانند نمونه‌های اصلی شرکت دیزل ساز از فولاد ضدزنگ برای شافت در پمپ‌های خود استفاده می‌کند که با کاهش صدا هم دیزل ساز از شافت و روتور پمپ‌های خود را بالانس استایکی کرده است.
  • هد و دبی پمپ‌های نمایندگی دیزل ساز: برای آنکه این شرکت می‌تواند حجم‌های مختلف و مورد نیاز مصرف‌کنندگان را جابجا و پمپاژ کند، استانداردهای تعیین شده در نمونه‌های خارجی را برای افزایش قدرت پمپ رعایت کرده است.
  • رنج تولیدی دیزل ساز: در بالا گفتیم قدرت و توان تولیدی پمپ‌های دیزل ساز کاملا برابر با نمونه‌های خارجی آن است ولی رنج محصولات دیزل ساز مشابه نمونه‌های خارجی نیست؛ بلکه این شرکت سعی کرده است رنج‌های مورد نیاز بازار ایران را شناسایی و متناسب با آن محصولات خود را تولید کند.
خرید اینترنتی از نمایندگی دیزل ساز

محصولات دیزل ساز

برای آشنایی بیشتر با ابعاد و تنوع وسیع گروه صنعتی دیزل ساز در حیطه تولید، مونتاژ و واردات محصولات، بهتر است با زمینه فعالیت و انواع محصولات دیزل ساز آشنا شویم.

موتور و ژنراتورها

کنترل کننده دور موتور

کمپرسور باد

پمپ

الکتروموتور

محصولات ساختمانی

تصفیه آب

لوازم باغبانی

تاسیسات رشیدی به عنوان یکی از نمایندگان فعال فروش محصولات دیزل ساز، به طور تخصصی و متمرکز برروی فروش انواع پمپ خانگی از برندهای دیزل ساز و پنتاکس، در حال انجام فعالیت است.

نمایندگی پمپ آب دیزل ساز

نمایندگی پمپ دیزل ساز

شرکت دیزل ساز را به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ تولید که انواع پمپ‌های آب را تولید و به بازار عرضه می‌کند می‌شناسیم. برای نمایندگی پمپ آب دیزل ساز خوب است بدانید این شرکت چه نوع محصولاتی را تولید می‌کند تا متناسب با نیاز مشتری و همچنین در نظر گرفتن بودجه‌ی مالی، بهترین نوع پمپ آب را به آنها معرفی کنید. در این بخش قصد داریم با انواع پمپ آب نمایندگی دیزل ساز آشنا شویم.

  • پمپ محیطی یا خانگی دیزل ساز: در محصولات دیزل ساز پمپ‌های خانگی (محیطی) یکی از معروف‌ترین محصولات است که با اطمینان می‌توان گفت با نمونه برند ایتالیایی خود کاملا منطبق است. در کارخانه‌ی دیزل ساز پمپ‌ محیطی در سری DM و در سه مدل DM45، DM16 و DM80 تولید می‌شود. در بین مدل‌های مختلف پمپ خانگی دیزل ساز مدل DM45 را پرکاربردترین پمپ می‌دانند.
  • پمپ سانتریفیوژ یا بشقابی دیزل ساز: این نوع از پمپ‌های دیزل ساز برای تامین نیاز به آب در خانه‌های مسکونی تولید می‌شوند. بنابراین برای مصارف خانگی اگر به انتقال آب با دبی بالاتر نیاز باشد باید از پمپ بشقابی دیزل ساز استفاده کرد. پمپ‌ سانتریفیوژ دیزل ساز (یک اینچ) به صورت یک اسب و در دو مدل پروانه‌ی پلاستیکی و پروانه‌ی برنجی تولید می‌شود. با توجه به شرایط مصرف در ایران و نیازهای مصرف‌کنندگان از مصرف این پمپ‌ها، پمپ سانتریفیوژ با پروانه برنجی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
  • پمپ جتی دیزل ساز: نمایندگی دیزل ساز برای تولید پمپ آب با فشار و مکش بالاتر، پمپ‌های جتی را طراحی و تولید کرده است. پمپ جتی دیزل ساز به صورت تک فاز و یک اسب تولید می‌شود که در دو مدل پروانه پلاستیکی (DAM100/00) و پروانه برنجی (DAM100/01) به بازار عرضه شده است. این نوع از پمپ‌های دیزل ساز در مقایسه با پمپ بشقابی عمق مکش بالاتر و هد بیشتری دارد.

قیمت پمپ دیزل ساز

دیزل ساز پس از سال‌ها همکاری با شرکت‌های خارجی و دریافت نماینگی فروش آنها به شناخت کاملی از نیاز بازار ایران و استانداردهای محصولات برندهای خارجی رسید. به همین دلیل تصمیم گرفت با توجه به توان مجموعه و امکانات داخلی کشور، کارخانه‌ی تولید انواع پمپ‌های مورد نیاز را در ایران تاسیس کند.

با توجه به اینکه بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز در خط تولید در کشور وجود داشت، قیمت پمپ دیزل ساز در مقایسه با نمونه‌های وارداتی بسیار مناسب‌تر محاسبه شد. بنابراین به عنوان یک مزیت مهم می‌توان گفت این شرکت انواع پمپ آب با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی را با قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه‌ی حضوری به نمایندگی دیزل ساز انواع پمپ آب مورد نیاز را با شرایط گارانتی مناسب که کیفیت بالای محصولات را تضمین می‌کند، خریداری کنید.

نمایندگی فروش پمپ دیزل ساز

دیزل ساز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع پمپ آب است که در کنار تولید و عرضه‌ی محصولات خود به بازار داخلی ایران، نمایندگی فروش محصولات چند برند خارجی ایتالیایی و چینی را هم دارد. پمپ آب با مصارف خانگی کاربرد زیاد در آپارتمان‌های امروزی و بازار گسترده‌ای دارد به همین دلیل نمایندگی فروش پمپ دیزل ساز در بسیاری از شهرهای ایران وجود دارد تا محصولات باکیفیت این شرکت به راحتی در دسترس همه قرار داشته باشد. اغلب نمایندگی دیزل ساز در کنار فروش انواع پمپ خدمات پشتیبانی و گارانتی را هم به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

نمایندگی پمپ آب دیزل ساز

نمایندگی دیزل ساز در تهران

تاسیسات رشیدی به عنوان تامین کننده و نماینده‌ی مستقیم کارخانه‌های لوله و اتصالات، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و انواع پمپ آب فعالیت می‌کند. این شرکت به عنوان نماینده دیزل ساز در شرق تهران، انواع پمپ آب دیزل ساز با قیمت مناسب به همراه خدمات گارانتی دیزل ساز را به شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید با مشخص کردن ویژگی‌های پمپ آب مورد نیاز به این شرکت مراجعه و یا به صورت آنلاین از طریق سایت شرکت، خرید خود را انجام دهید. کارشناسان تاسیسات رشیدی با دانش و تخصص خود در این زمینه می‌توانند به شما در انتخاب پمپ آب مناسب یا برطرف کردن مشکلات پیش آمده کمک کنند.

فروشگاه تاسیسات رشیدی
تاسیسات رشیدی تامین‌کننده و نماینده مستقیم کارخانه‌های لوله و اتصالات | تجهیزات سیستم گرمایشی و سرمایشی | تجهیزات استخر | سونا و جکوزی | انواع پمپ آب
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
نصب وب‌اپلیکیشن
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ی
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
د
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
س
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
چ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
پ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ج
تعطیل
تهران، تهرانپارس، خیابان 196 شرقی، خیابان شریعتی، پلاک 183
item
گواهینامه
item
اتحادیه لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تاسیسات رشیدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین