در حال بارگذاری فایل ...
اپ فروشگاه تاسیسات رشیدیدسترسی آسان‌تر

نمایندگی لوله نیوفلکس - تاسیسات رشیدی

نمایندگی لوله نیوفلکس
ارتباط با کارشناس فروش
۰۹۱۲۵۹۹۱۱۴۰ - ۰۲۱۷۷۳۳۶۰۸۳

تاریخچه تولید محصولات نیوفلکس

گروه صنعتی گیتی پسند، از سال 1377 به عنوان پیشگام در فعالیت‌های علمی پژوهشی و با به دست آوردن نتایج علمی و موثر، امکان تاسیس ده ها شرکت و کارخانه تولیدی در زمینه تاسیسات و ساختمان، صنایع کشاورزی و دامداری و صنایع شیمیایی و پلیمری را به وجود آورد. گروه صنعتی گیتی پسند، تولید کننده انواع محصولات لوله و اتصالات در کاربری‌های گوناگون بوده و فروشگاه تاسیسات رشیدی، به عنوان نمایندگی معروف‌ترین و خوش‌نام ترین محصولات این برند، در حال انجام فعالیت می‌باشد. برخی از محصولات و خدمات تاسیسات رشیدی به این صورت می‌باشد: نمایندگی لوله نیوفلکس، نمایندگی لوله نیوپایپ و نمایندگی لوله آذین.

لوله نیوفلکس چیست؟

با گذشت زمان، به کارگیری و استفاده از لوله‌های پلیمری در لوله کشی سیستم‌های فاضلابی، مشکلات متعددی در مورد کاربرد و محدودیت‌های استفاده از این لوله‌ها به وجود آورد، که باعث شد مهندسین پلیمر برای بر طرف کردن ایرادات ایجاد شده و ساختن لوله‌های باکیفیت، در جهت جبران محدودیت‌های ایجاد شده، اقداماتی انجام دهند. بنابراین لوله‌های فاضلابی پوشفیت نیوفلکس با استفاده از مواد پلی پروپیلن، راه حلی قطعی برای رفع مشکلاتی درمورد کاربرد و استفاده از لوله‌های فاضلابی قدیمی‌تر شد. به طور کل لوله‌های پلی پروپیلن نیوفلکس در زمینه لوله کشی سیستم‌های شهری، فاضلابی و سیستم‌های تهویه مطبوع یا ‌HVAC کاربرد کم نظیری دارد و استفاده از آن‌ها با توجه به قیمت کمتر نسبت به برندهای خارجی و فعال در این حوزه، منطقی تر است.

لوله پوش فیت نیوفلکس

انواع لوله و اتصالات نیوفلکس

لوله نیوفلکس انواع گوناگونی دارد که امکان استفاده از آن‌ها در شرایط گوناگون را ایجاد می‌کند. تنوع گسترده‌ی لوله و اتصالات نیوفلکس به شرح زیر می‌باشد:

لوله پوش فیت نیوفلکس سایلنت

از لوله و اتصالات سایلنت نیوفلکس، برای سیستم‌های فاضلابی استفاده می‌شود. البته نمی‌توان به طور واضح این نوع از لوله ها را در دسته بندی انواع لوله و اتصالات نیوفلکس طبقه بندی کرد. منظور از لوله نیوفلکس سایلنت آن دسته از لوله هایی هستند به دلیل ساختار منحصر به فرد در این لوله‌های پلیمری، هنگام عبور سیالات از این لوله ها، صدای تولید شده از جریان سیال تا حد زیادی کنترل می‌شود و در فضا منعکس نمی‌شود. برای رسیدن به خاصیت سایلنت بودن در این لوله ها، از تکنولوژی سه لایه استفاده شده که لایه‌ی میانی آن نقش عایق صدا را بر عهده دارد.

مزایای استفاده از لوله‌ نیوفلکس سایلنت

  • کنترل و کاهش صدا تا 17 دسی بل و جلوگیری از انتقال صدا به محیط داخلی ساختمان
  • مقاومت فیزیکی در برابر ضربه و مقاومت شیمیایی در مقابل حرارت
  • عمر مفید بالا و کارایی زیاد
  • سهولت در نصب و سرعت بالا در آماده سازی و صرفه جویی در زمان و هزینه
  • وجود سطح صاف و صیقلی و جلوگیری از مسدود شدن لوله
  • نیاز نداشتن به چسب و اتصالات پرسی و حرارتی برای متصل کردن لوله ها و اتصالات
  • آب بندی مطمئن در شرایط گوناگون مانند نشست ساختمان و زمین لرزه
  • سهولت در حمل و نقل به دلیل کاهش وزن نسبت به لوله های فلزی

کاربرد لوله‌های نیوفلکس سایلنت

لوله های نیوفلکس سایلنت که بیشتر در سیستم‌های فاضلابی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بیشتر مناسب استفاده در فضاهایی هستند که نیاز به آرامش و سکوت در آن‌ها احساس می‌شود، فضاهایی مانند: کتابخانه، هتل، بیمارستان، استودیوهای ضبط صدا، ساختمان‌های مسکونی و اداری.

لوله نیوفلکس گروه BD

لوله‌های نیوفلکس گروه BD، بیشتر برای نصب و استفاده به صورت توکار یا مدفون در خاک مورد استفاده قرار می‌گیرند. درپوش لوله‌های BD، زرد رنگ می‌باشد.

لوله نیوفلکس گروه B

لوله و اتصالات نیوفلکس گروه B برای استفاده در نصب در طبقات مورد استفاده قرار می‌گیرند و درپوش آن‌ها به رنگ مشکی می‌باشد.

نمایندگی فروش لوله نیوفلکس

اجزای لوله نیوفلکس

سوکت: اتصالات در لوله های نیوفلکس با استفاده از سوکت امکان پذیر می‌شود. استفاده از سوکت ها به منظور جلوگیری از انحراف در اتصالات برای کنترل نشت سیال است.

درپوش: در قسمت انتهایی سوکت ها، برای جلوگیری و کنترل لوله ها در اجرا در برابر انحراف اتصالات، از درپوش استفاده می‌شود.

اورینگ (واشر ارتجاعی): از اورینگ‌ها به منظور مقاومت در برابر اسید ها و مواد شیمیایی استفاده می‌شود. اورینگ یا واشر ارتجاعی در قسمت انتهایی سوکت ها قرار می‌گیرد.

 محدودیت‌های استفاده از لوله نیوفلکس

علی رغم مزایا و کاربردهای کم نظیر لوله و اتصالات نیوفلکس، محدودیت‌هایی نیز برای استفاده از آن‌ها وجود دارد. معمولا از لوله‌های نیوفلکس برای انتقال فرآورده‌های نفتی و در دمای بالاتر از 90 درجه سانتیگراد استفاده نمی‌شود. بهتر از قبل از خرید محصول مورد نیاز، کاربری خود را شناسایی کنید و از کارشناسان نمایندگی فروش لوله نیوفلکس بخواهید تا شما را راهنمایی کنند و بهترین انتخاب را داشته باشید.

موارد مورد مصرف لوله نیوفلکس

لوله‌های نیوفلکس در زمینه توزیع و انشعاب لوله‌کشی سیستم‌های فاضلابی کاربرد دارند، اما اگر بخواهیم به صورتی دقیق‌تر بیان کنیم، موارد مورد استفاده از لوله پوش فیت نیوفلکس به این ترتیب است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد:

- لوله کشی برای جمع آوری آب باران

- لوله کشی سیستم فاضلاب

- تخلیه آب کندانس شده در سیستم های تهویه مطبوع

- انشعاب لوله های فاضلاب شهری

برای هرکدام از کاربردهای عنوان شده، می‌توانید به نمایندگی لوله نیوفلکس و فروشگاه‌های فعال در این زمینه مراجعه کنید و کالای مدنظر خود را تهیه کنید.

 

خرید اینترنتی از نمایندگی لوله نیوفلکس

مزایای خرید لوله نیوفلکس

لوله نیوفلکس دارای مزایا و فواید بی شماری است که استفاده از آن‌ها را قابل توجیه می‌کند. از جمله این مزایا که می‌تواند منجر به خرید از نمایندگی لوله پوش فیت نیوفلکس شود، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

- مقاومت در برابر فشار و ضربه نسبت به سایر لوله های پلیمری (PVC,PE)

- دارای مواد ضد حریق در ساختار

- بدون نیاز به جوش دادن و اتصالات چسبی و حرارتی

- دارای وزن سبک و حمل و نقل آسان

- آب بندی کامل و مطمئن

- مقاوم در برابر مواد شیمیایی

- دارای سطح صاف و صیقلی و بدون برجستگی اضافی

- رسوب گیری حداقلی با توجه به سطح صاف داخلی

- سهولت در اجرای ونت

- سهولت در تصحیح و تغییر سیستم لوله کشی با هدف مقاومت حرارتی بالا

- مقاومت در برابر زمین لرزه و نشست ساختمان

انواع اتصالات نیوفلکس

علاوه بر تنوع محصولات نیوفلکس، تنوع در اتصالات و قطعات گوناگون نیوفلکس باعث شده تا هنگام استفاده از آن‌ها، محدودیتی در اجرای لوله کشی وجود نداشته باشد، و در صورت لزوم برای اتصال لوله‌ها به هم، تغییر جهت در مسیر لوله کشی، تغییر سایز لوله و انشعاب گرفتن از یک لوله، از این اتصالات استفاده می‌شود. انواع اتصالات نیوفلکس به شرح زیر می‌باشد:

- بوشن و رابط پایه بلند

- تبدیل خارج از مرکز

- زانو

- زانو جهت استفاده و ارتباط با سینک ظرفشویی

- زانو ونت دار 87 درجه

- زانو ونت دار 45 درجه

- سه راهی 87 درجه

- سه راهی 45 درجه

- انشعاب دوبل 67 درجه

- درپوش

- دریچه بازدید انتهایی

- دریچه بازدید

- سیفون (این محصول در انواع: سیفون کامل با درپوش، سیفون یک تکه با لوله سوکت دار، سیفون پلی اتیلن یک تکه با درپوش، تولید می‌شود).

- عصایی پشت بام

- بست لوله

لوله و اتصالات نیوفلکس

نکات اجرایی لوله کشی فاضلابی لوله نیوفلکس

در هنگام استفاده و اجرای لوله‌های نیوفلکس برای لوله کشی سیستم فاضلابی، بهتر است به منظور اجرای بهتر لوله کشی و همچنین جلوگیری از بروز حوادثی مانند شکستن لوله و تعویض آن، به این نکات توجه نمایید:

- اجرا کردن همزمان لوله کشی آب رسانی و لوله کشی سیستم‌های فاضلابی

- آب بند کردن لوله ها

- لوله کشی بر اساس نقشه های تاسیساتی

- لوله کشی در قسمت هایی که امکان شکست و وارد شدن ضربه به آن وجود دارد، انجام نشود.

- لوله کشی سیستم‌های آبرسانی و سیستم‌های فاضلابی که به صورت افقی انجام می‌شوند، بهتر است در کنار هم انجام نشوند، ممکن است در گذر زمان، با از بین رفتن آب بندی لوله ها، امکان انتقال آلودگی به لوله های آبرسانی افزایش پیدا کند.

- بهتر است برای کنترل و مهار کردن لوله های فاضلابی از بست های ثابت و غیرثابت استفاده کرد.

- طول لوله افقی سیستم‌های فاضلابی نباید از 10 متر بیشتر شوند. اگر لوله در سقف کاذب نصب می‌شود باید در حداقل ترین ارتفاع ممکن نسبت به سقف طبقه پایینی اجرا شود.

- لوله کشی سیستم‌های فاضلابی باید بالاتر از سیستم‌های برقی اجرا شوند.

- لوله های جمع آوری آب باران و سیستم‌های فاضلابی نباید با یکدیگر ادغام شوند.

- برای جلوگیری از انتشار گازهای فاضلابی به داخل فضا، باید از سیفون مناسب با عملکرد مورد نظر استفاده شود.

- رایزر هواکش فاضلاب باید به صورت شیب دار به رایزر فاضلاب و با 50 سانتی متر فاصله از کولر قرار بگیرد تا از ورود بوی نامطبوع به داخل فضا جلوگیری شود.

نکات قابل توجه برای نگهداری و حمل و نقل لوله نیوفلکس

- بهتر است لوله های نیوفلکس در نزدیکی محل اجرا یا در کارگاه ساختمانی در محلی مسطح و صاف نگهداری شوند و لازم است هنگام خرید از نمایندگی لوله نیوفلکس به آن توجه کنید.

- از نگهداری لوله های پوشفیت نیوفلکس در نزدیکی اشیای تیز و برنده باید خودداری کرد.

- نگهداری از لوله های پلی پروپیلن در معرض نور مستقیم خورشید، عمر لوله را کاهش می‌دهد. بهتر است لوله های نیوفلکس در محلی دور از مجاورت مستقیم نور خورشید، انبار و نگهداری شوند.

نگهداری و انبار لوله نیوفلکس

استانداردها و گواهینامه‌های دریافتی لوله نیوفلکس

لوله و اتصالات نیوفلکس موفق به دریافت گواهینامه و استانداردهای در سطح جهانی شده است که می‌تواند نشان از کیفیت بالا و عملکرد صحیح این محصولات باشد.

استانداردهای نیوفلکس

همچنین برای استفاده از لوله نیوفلکس بهتر است طبق استانداردهای زیر عمل کرد و رعایت این استانداردها تضمین کارایی و عملکرد مناسب این لوله هاست. برخی از این استانداردها عبارتند از :

استانداردهای لوله نیوفلکس

کاتالوگ و لیست قیمت برای خرید از نمایندگی لوله نیوفلکس

با توجه به شناخته شدن محصولات نیوفلکس از گروه صنعتی گیتی پسند و کیفیت تضمین شده این محصولات نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی با قیمت کمتر، استفاده از لوله و اتصالات نیوفلکس برای لوله کشی سیستم‌های فاضلابی بسیار مناسب تر و توجیه پذیر تر شده است. همچنین با توجه به در دسترس بودن و تولید داخلی این محصول، کیفیت بالا و قیمت کمتر در مقایسه با برندهای خارجی را می‌توانید تجربه کنید.

برای خرید محصولات نیوفلکس می‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی لوله نیوفلکس در شرق تهران مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به صورت اینترنتی، با مراجعه به صفحه محصولات نمایندگی نیوفلکس، محصولات مورد نیاز خود را انتخاب و خرید خود را انجام دهید. یا برای دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان متخصص تاسیسات رشیدی در این زمینه، تماس حاصل کنید.

علاوه بر این، برای مشاهده قیمت روز محصولات پوش فیت نیوفلکس، مطابق با قیمت اعلام شده از سوی گروه صنعتی گیتی پسند، میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست قیمت لوله سایلنت نیوفلکس               دانلود لیست قیمت لوله نیوفلکس گروه B                  دانلود لیست قیمت لوله نیوفلکس گروه BD  

نحوه ارسال و سفارش کالا از نمایندگی لوله نیوفلکس

یکی از مشکلاتی که این روزها در مورد نحوه سفارش و ارسال کالا در سایت‌ها برای خرید اینترنتی وجود دارد، محدودیت ارائه خدمات به برخی از شهرها و حوزه فعالیت نمایندگی مورد نظر است. خوشبختانه خرید اینترنتی، خرید تلفنی و ارسال محصولات به تمامی نقاط ایران از دیگر امکاناتی‌ست که در تاسیسات رشیدی به عنوان یکی از نمایندگی‌های‌ لوله نیوفلکس در تهران، می‌توان اشاره نمود.

جمع بندی و سخن پایانی

تا اینجا با لوله نیوفلکس و مزایای آن برای استفاده در لوله کشی سیستم‌های فاضلابی و مزایا و کاربردهای گوناگون این لوله‌ها در حوزه‌های مختلف، نکات اجرایی لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس، گواهینامه و استانداردهای دریافتی و گارانتی و خدمات پس از فروش و لیست قیمت محصولات نیوفلکس در اختیار شما قرار داده شد. 

اگر تا کنون برای خرید و استفاده از لوله‌های نیوفلکس مردد بودید یا با امکانات و مزایای کم نظیر آن‌ها آشنا نبودید، می‌توانید برای استفاده از آن‌ها جهت لوله کشی فاضلاب، با نمایندگی لوله نیوفلکس در شرق تهران، تاسیسات رشیدی تماس بگیرید تا از راهنمایی‌های کارشناس‌های با تجربه در این زمینه بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید همانطور که پیش تر هم به آن اشاره شد، کالا یا محصولات مورد نظر خود را در صفحه محصولات مورد نظر خود انتخاب کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

فروشگاه تاسیسات رشیدی
تاسیسات رشیدی تامین‌کننده و نماینده مستقیم کارخانه‌های لوله و اتصالات | تجهیزات سیستم گرمایشی و سرمایشی | تجهیزات استخر | سونا و جکوزی | انواع پمپ آب
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
نصب وب‌اپلیکیشن
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ی
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
د
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
س
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
چ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
پ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ج
تعطیل
تهران، تهرانپارس، خیابان 196 شرقی، خیابان شریعتی، پلاک 183
item
گواهینامه
item
اتحادیه لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تاسیسات رشیدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین