در حال بارگذاری فایل ...
اپ فروشگاه تاسیسات رشیدیدسترسی آسان‌تر

نمایندگی لوله سپاهان - تاسیسات رشیدی

نمایندگی لوله گازی سپاهان در تهران
ارتباط با کارشناس فروش
۰۹۱۲۵۹۹۱۱۴۰ - ۰۲۱۷۷۳۳۶۰۸۳

تاریخچه لوله سپاهان اصفهان

شرکت گروه صنعتی سپاهان فعالیت خود را از سال 1352 توسط گروهی از متخصصین و صنعتگران مبتکر در حوزه تولید لوله و پروفیل آغاز نمود. کادر فنی و تیم تخصصی گروه صنعتی لوله سپاهان طراح و تولید کننده انواع قالب مورد نیاز و تولید لوله‌های با کیفیت، بررسی کنترل کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند. همچنین گروه صنعتی سپاهان با تولید محصولات خود طبق استانداردهای جهانی، کیفیت بالای محصولات خود را همراه با قیمت مناسب‌تر در مقایسه با کشورهای اروپایی و آفریقایی، تضمین کند. از دیگر افتخارات گروه صنعتی لوله سپاهان این است که توانسته جایگاه خاصی در صنعت تولید لوله و لوازم دیگر و صادرات محصولات خود به دست بیاورد.

لوله سپاهان چیست؟

لوله سپاهان با ورقی که در آن از ترکیب کربن منگنز و عناصر میکرو آلیاژ استفاده شده است تهیه می‌شود. در اولین گام ورقه‌ها به صورت نوار، برش داده می‌شوند و بعد از آن به کمک غلتک به یک استوانه تغییر شکل می‌دهند. در نهایت از ترکیب و استفاده همزمان دو ورق استوانه‌ای و استفاده از جوش، تبدیل به لوله درزدار می‌شوند. در صورتی برای تهیه آن‌ها از نورد ورقه فلزی استفاده شود، لوله به صورت بدون درز، تهیه می‌شود.

لوله سپاهان، در زمینه تولید و عرضه لوله‌های گازی برای انتقال گاز طبیعی در ساختمان سازی و دیگر صنایع مورد استفاده، کاربرد دارد. نوع و کاربرد لوله گازی نسبت به موقعیت و شرایط مورد استفاده متفاوت است. دلیل اهمیت کیفیت بالای لوله‌های گاز، مهم بودن و ضروری بودن انتقال گاز است و باید در هنگام خرید، به این مورد دقت کرد. لوله‌های گازی سپاهان، با دریافت استاندرهای API و استانداردهای ملی ایران توانسته به یکی از پرمصرف‌ترین لوله‌های گازی تبدیل شود. شرکت گروه صنعتی سپاهان محصولات لوله گازی خود را با نام مانیس گاز ثبت کرده است، این لوله‌ها به دلیل کیفیت بالا و طول عمر نسبتا زیاد، جایگزین استفاده از لوله‌های بدون درز که با نام لوله‌های مانسمان در استفاده برای لوله کشی توکار، شده است.

 موارد مصرف لوله گازی لوله سپاهان

لوله گازی سپاهان به دلیل کیفیت ساخت بالا، برای لوله‌های انتقال و توزیع در زمینه نفت و گاز و لوله کشی در نیروگاه‌ها، صنایع پتروشیمی و پالایشگاه‌ها قابل استفاده می‌باشد. برخی دیگر از مصارف لوله‌های گازی عبارتند از:

- خطوط برق فشار قوی

- خطوط تولید صنایع غذایی

- لوله کشی به منظور انتقال سیالات

- صنایع فلزی

- ماشین آلات صنعتی

- وسایل حمل و نقل سبک و سنگین

- لوله و اتصالات ساختمانی

- مخزن‌ها و ظرف‌های تحت فشار اسکلت فلزی

کارخانه لوله گازی سپاهان

دسته بندی محصولات و کالاهای نمایندگی لوله سپاهان

شرکت لوله سپاهان برای انتقال گاز، چندین مدل لوله تولید می‌کند که می‌توان به نسبت شرایط مورد نظر، از آن‌ها استفاده کرد. انواع لوله‌های گازی لوله سپاهان به شرح زیر می‌باشد:

لوله CWD سپاهان: این محصولات با دریافت استانداردهای گوناگون نظیر این لوله‌ها به دلیل گذراندن تست‌های فشار و امواج و جریان گردایی، قابلیت استفاده در صنایع نفت و پتروشیمی، سیستم‌های بویلر، سیستم‌های اطفاء حریق و سیستم‌های هیدرولیک را دارند. این لوله‌ها به دلیل ویژگی‌های فنی و شرایط مشابه استفاده قابلیت دارند جایگزین لوله‌های بدون درز شوند با این مزیت که لوله‌های CDW قیمت مناسب تری نسبت به لوله‌های بدون درز دارند.

لوله‌های فولادی سپاهان: این لوله‌ها در صنایع مختلفی همچون لوازم خانگی، اتومبیل، دوچرخه، موتورسیکلت، ساختمان‌ و مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و محصولات متنوعی از جمله اگزوز، داربست ساختمانی، لوله شوفاژ تا لوله گاز و لوله بویلر را در برمیگیرد. این محصول به دلیل کیفیت بالای ساخت و مقطع دایره‌ای در مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله‌های مورد استفاده در صنعت نفت و گاز: به لوله‌هایی که موفق به دریافت استاندارد API شده‌اند، لوله API می‌گویند، این لوله‌ها به دلیل کیفیت ساخت بالا و عرضه با قطر3/4 تا 8/4 8 در لوله کشی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از جهت نصب و لوله‌کشی لوله گازی سپاهان، نصب این لوله‌ها در دو نوع توکار و روکار انجام می‌شود که در ادامه به توضیح هرکدام می‌پردازیم.

لوله کشی توکار لوله سپاهان: معمولا سیستم لوله کشی گاز، به صورت توکار مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان گفت نسبت به لوله کشی روکار، پرکاربرد تر است. لوله‌های مورد استفاده برای لوله‌های توکار متفاوت است و با برند مانیس گاز در بازار عرضه می‌شود. این لوله‌ها به دلیل قیمت و کیفیت مناسب قابلیت جایگزین شدن با لوله‌های بدون درز (که عموما با نام لوله مانسمان شناخته می‌شود) را دارد.

لوله کشی روکار لوله سپاهان: لوله کشی روکار، به دلایل متعددی همچون بازسازی، قیمت پایین لوله و نصب با هزینه کم، برطرف کردن ایراد و تعمیر سریع به دلیل در معرض دسترسی قرار داشتن لوله‌های روکار و سرعت بالای اجرا، قرار می‌گیرد. البته لوله کشی روکار معایبی هم دارد که ممکن است استفاده از آن در همه شرایط قابل قبول نباشد. در مواردی همچون قرار گرفتن در معرض ضربه و آسیب پذیری قسمت بیرونی لوله و هنگامی که زیبایی بصری محیط در اولویت باشد، بهتر است از لوله کشی روکار استفاده نکنیم. با توجه به توضیحات گفته شده، از لوله‌های روکار لوله سپاهان، در ساختمان‌ها، لوله کشی سیستم‌های هیدرولیکی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایندگی فروش لوله سپاهان

محصولات پر کاربرد لوله گازی سپاهان

محصولات لوله‌ سپاهان، تقریبا طیف گسترده‌ای دارد و تمامی نیاز کاربران را پوشش می‌دهد، اما در این بین برخی از محصولات با گذشت زمان کیفیت خود را ثابت نموده و پر استفاده‌ترند، البته این موضوع به زمینه استفاده از لوله سپاهان نیز بستگی دارد. علاوه بر لوله‌، اتصالات گازی و پرکاربرد هم وجود دارند که در ادامه قصد داریم به معرفی آن‌ها بپردازیم.

- زانو

- سه راهی

- درپوش

- تبدیل

کاربرد لوله گازی سپاهان

 همانطور که گفته شد، لوله سپاهان به دلیل کیفیت بالای ساخت قابلیت استفاده در بسیاری از صنایع را هموار کرده است. از لوله‎‌ و اتصالات سپاهان در صنایع بزرگی همچون صنایع پتروشیمی، لوله کشی سیستم‌های هیدرولیک، نیروگاه‌ها و سوله‌ها تا خانه‌های شهری، استفاده می‌شود. همچنین در ادامه به صورت کاربردهای لوله گاز توکار سپاهان و لوله گاز روکار سپاهان، نام برده شده است که با توجه به تمرکز فروشگاه تاسیسات رشیدی در نمایندگی لوله سپاهان و فروش انواع لوله گازی روکار و توکار، می‌تواند راهنمای خوبی برای خرید شما باشد.

لوله‌های گاز توکار(مانیس گاز): در صنایع مختلفی همچون ساختمان ‌های مسکونی، نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها، سوله‌های صنعتی، کارخانه‌ها و لوله کشی سیستم‎‌های هوای فشرده و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله‌های گاز روکار: این لوله‌ها بیشتر در سیستم لوله کشی گازی خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما قبل از هرچیز باید به نکات، محدودیت‌ها و معایب استفاده از لوله روکار سپاهان، اطلاع پیدا کنید.

نمایندگی لوله گاز سپاهان

مزایای لوله گاز سپاهان

لوله سپاهان مزایا و کاربردهای گسترده‌ای دارد که شامل قیمت مناسب، رعایت استانداردهای موجود در جهان و ... می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت خرید لوله سپاهان مقرون به صرفه تر و مطمئن تر از خرید از برندهای ناشناخته است و بهتر است این محصولات را از نمایندگی لوله سپاهان خریداری کنید. در ادامه به بهترین ویژگی‌های لوله سپاهان اشاره می‌کنیم:

- کیفیت ساخت بالا و استفاده از متریال با کیفیت

- نصب و راه اندازی آسان اتصالات

- انعطاف پذیری

- آب بندی کامل محصولات

- قیمت مناسب

- مقاومت بالا در برابر فشار و دما

- مقاومت کششی بالا

- عدم شکل پذیری در طولانی مدت

- رسوب پذیری پایین

خرید اینترنتی از نمایندگی لوله سپاهان

محدودیت‌های استفاده از لوله سپاهان

فارق از تمامی مزایا و ویژگی‌های مثبت لوله‌های‌ گازی سپاهان، محدودیت‌هایی نیز وجود دارد که هنگام خرید و کسب اطلاعات باید آگاه شوید. در ادامه  به توضیح مختصر هر کدام می‌پردازیم:

- خوردگی و پوسیدگی با گذر زمان

لوله سپاهان، به دلیل ساختار فلزی خود، بعد از مدتی استفاده در صورتی که در مجاورت مواد شیمیایی قرار بگیرد، ممکن است دچار خوردگی و پوسیدگی شود. در صورتی که مراقبت‌های لازم انجام شود، عمر مفید لوله سپاهان به صورت تقریبی بین 55 تا 100 سال، پیش بینی می‌شود.

- وزن نسبتا زیاد

لوله سپاهان، از جنس فلز است که این باعث سنگینی لوله و در نتیجه دشوار بودن حمل و نقل، می‌شود.

- احتمال احتراق گاز بسیار بالا

به دلیل استفاده از لوله سپاهان در حمل گاز و استفاده برای پایپینگ نفت و گاز، احتمال احتراق یا جرقه زدن در این نوع لوله‌ها تقریبا زیاد است و باید در این خصوص نکات ایمنی، رعایت شود. در غیر این صورت احتراق لوله گاز ممکن است موجب انفجار لوله گاز شود.

نکات مهم هنگام خرید از نمایندگی لوله سپاهان

- تصمیم بگیرید برای چه کاربردی از لوله می‎خواهید استفاده کنید.

- ضخامت لوله یکی دیگر از ویژگی‌های لوله گازی با توجه به میزان مصرف است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

- در هنگام خرید، در مورد نحوه نصب و اتصالات لوله سوال بپرسید.

- بهتر است لوله‌های فلزی در جای مرطوب انبار نشوند.

- در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش کالا، از فروشگاه تاسیسات سوال کنید.

خرید لوله سپاهان

توصیه‌های مهم نصب و استفاده از لوله گازی سپاهان

- در هنگام استفاده از اتصالات جوشی لازم است موارد زیر را رعایت کنید تا از بروز خطا و مشکل جلوگیری شود.

- بهتر است برای لوله کشی گازی توکار، از لوله مانیسمان بدون درز استفاده شود.

- استفاده اتصالات درزدار برای لوله کشی توکار به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

- به قطعات توجه کنید، در فواصل زمانی مشخصی آن‌ها را چک کنید و در صورت مشاهده، ایرادات به وجود آمده را بر طرف کنید.

- کلیه اتصالات جوشی باید دارای نشان استاندارد باشند.

- در صورت نیاز به خرید و انتخاب لوله و اتصالات، همیشه از برندهای نام آشنا که کیفیت آن‌ها تضمین شده است، استفاده نمایید. شما می‌توانید برای خرید محصولات مورد نظر خود، از کارشناسان نمایندگی فروش لوله سپاهان، کمک بگیرید تا شما را برای داشتن خریدی مطمئن، راهنمایی کنند.

استانداردها و گواهینامه‌های دریافتی نمایندگی لوله سپاهان

بهره‌گیری از استانداردهای مطرح جهانی در زمینه تولید لوله توسط شرکت گروه صنعتی سپاهان، همچنین استفاده از مصالح با کیفیت و متناسب با شرایط مختلف، باعث شده تا استفاده از لوله گازی سپاهان تا حد زیادی، پذیرفته شده باشد. همچنین در بسیاری از موارد به دلیل کیفیت بالای محصولات، استفاده از لوله سپاهان جایگزین برندهای دیگر و با کیفیت قابل قبول شده است. یکی دیگر از افتخارات نمایندگی لوله سپاهان، صادرات محصولات و لوله گازی سپاهان به منطقه خاورمیانه، کشورهای آفریقایی و کشورهای اتحادیه اروپا می‌باشد که بدون دریافت رعایت استانداردهای جهانی، ممکن نبود.

استانداردهای نمایندگی لوله سپاهان

قیمت محصولات نمایندگی لوله سپاهان

با توجه به موارد گفته شده، قیمت محصولات و انواع لوله سپاهان، نسبت به سایر رقبا بهتر و اقتصادی تر است و با وجود صادرات محصولات خود، در قامت یک برند ایرانی، خوش درخشیده است. شما می‌توانید برای مشاهده محصولات گروه صنعتی سپاهان به صفحه محصولات مراجعه کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید اینترنتی از فروشگاه تاسیسات رشیدی کنید.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را در مورد خدمات و دیگر محصولات موجود در سایت، از کارشناسان و متخصصین تاسیسات رشیدی بپرسید. در صورت تمایل برای خرید حضوری به نمایندگی لوله سپاهان در شرق تهران مراجعه نمایید یا خرید خود را به صورت تلفنی انجام دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، ارسال به دورترین نقاط ایران انجام شود.

جمع بندی و سخن پایانی

تا کنون به معرفی لوله سپاهان و معرفی نمایندگی لوله سپاهان در تهران پرداختیم. بعد از مزایا و محدودیت‌های استفاده از لوله گازی سپاهان شناسایی شد و در نهایت نکاتی که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه شود و مواردی که در هنگام نصب و استفاده از این لوله‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد، شناسایی شدند. خوشبختانه تولید لوله سپاهان طبق استانداردهای جهانی صورت می‌گیرد که نشانگر کیفیت بالای این لوله هاست. در صورتی که نیاز به خرید و استفاده از لوله گازی برای مصارف خانگی یا صنعتی داشتید، پیشنهاد می‌کنیم به نمایندگی لوله سپاهان در تهران مراجعه نمایید. تاسیسات رشیدی یکی از نمایندگی‌های لوله سپاهان است که اقدام به فروش و عرضه انواع لوله گازی سپاهان می‌کند.

فروشگاه تاسیسات رشیدی
تاسیسات رشیدی تامین‌کننده و نماینده مستقیم کارخانه‌های لوله و اتصالات | تجهیزات سیستم گرمایشی و سرمایشی | تجهیزات استخر | سونا و جکوزی | انواع پمپ آب
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
نصب وب‌اپلیکیشن
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ی
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
د
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
س
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
چ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
پ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ج
تعطیل
تهران، تهرانپارس، خیابان 196 شرقی، خیابان شریعتی، پلاک 183
item
گواهینامه
item
اتحادیه لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تاسیسات رشیدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین