در حال بارگذاری فایل ...
اپ فروشگاه تاسیسات رشیدیدسترسی آسان‌تر

نمایندگی تجهیزات استخری - تاسیسات رشیدی

تجهیزات استخر-تاسیسات رشیدی
ارتباط با کارشناس فروش
۰۹۱۲۵۹۹۱۱۴۰ - ۰۲۱۷۷۳۳۶۰۸۳

در فروشگاه لوازم استخر چه تجهیزاتی را می‌توانید خریداری کنید؟

از قدیم شنا و آب بازی یکی از سرگرمی‌های پرطرفدار بوده است و همین باعث شد که وجود استخر شنا در برخی خانه‌ها به یک امتیاز قابل توجه تبدیل شود. اما استخر خانگی به تجهیزات و مراقبت‌های ویژه‌ای نیاز دارد تا آب استخر همیشه تمیز و شفاف باقی بماند. می‌دانیم اگر آب برای مدتی راکد بماند شرایط مناسبی برای رشد برخی باکتری‌ها و میکروب‌ها فراهم می‌‎کند؛ به همین دلیل ضروری است برای حفظ بهداشت آب استخرهای خانگی از لوازم و تجهیزات استخر استفاده کنیم تا از بروز انواع آلودگی در آب استخر جلوگیری شود.

انواع تجهیزات استخر خانگی را می‌توان از فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی تجهیزات استخر تهیه کرد فقط باید بدانید که استخر شما به چه نوع تجهیزاتی نیاز دارد تا بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین تجهیزات استخر را از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید. تاسیسات رشیدی به عنوان یکی از نمایندگی‌های فروش تجهیزات استخر، محصولات متنوع و با کیفیتی از برندهای شناخته شده‌ در ایران، عرضه می‌کند.

تجهیزات استخری2

انواع لوازم و تجهیزات استخر خانگی را بشناسیم

محصولاتی که در استخرها برای ایجاد بهداشت بیشتر یا نگهداری از آن مورد استفاده قرار می‌گیرند، نیازمند نگهداری، تعمیر و در بعضی اوقات، تعویض قطعات هستند. تفاوتی ندارد در چه مقطع زمانی برای نگهداری یا تعویض یا تجهیز استخر قرار دارید، شما می‌توانید لوازم استخر را از فروشگاه‌های نمایندگی تجهیزات استخر، تهیه کنید. البته بهتر است این نکته را هم در نظر داشته باشید که لوازم استخر را به دو دسته‌ی تجهیزات اصلی و لوازم جانبی استخر تقسیم می‌کنند. تجهیزات اصلی تمام لوازم و اقلامی است که برای ساخت استخر صرف نظر از اندازه و ظاهر آن، باید تهیه کنید ولی لوازم جانبی بیشتر جنبه تزئینی دارند و برای آنکه ظاهر زیباتری برای استخر خود داشته باشید و ارائه امکانات رفاهی بیشتر، استفاده می‌شوند. در این بخش به زبانی ساده انواع لوازم استخر خانگی که باید از نمایندگی فروش تجهیزات استخر خریداری کنید و کارایی آن‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم.

  • فیلتر تصفیه‌ی آب استخر: یکی از مهم‌ترین لوازم و تجهیزات استخر، فیلتر تصفیه آب است. به کمک این فیلتر هر نوع آلودگی موجود در آب تصفیه می‌شود و آب استخر شفاف و بهداشتی خواهد بود. فیلترهای مختلفی برای ساخت استخر وجود دارد که مهم‌ترین آنها فیلتر شنی استخر، فیلتر دیاتومه استخر و فیلتر شنی استخر است. فیلترهای دیاتومه بالاترین راندمان را دارند و به کمک خاک دیاتومه ذرات آلودگی با اندازه 10 تا 20 میکرون را به خود جذب می‌کنند. البته متناسب با ظرفیت فیلتر، مقدار خاک متفاوت است. نوع دیگر فیلترهای استخر که نمایندگی تجهیزات استخر به شما پیشنهاد می‌کند فیلترهای شنی هستند. این فیلترها از شن و سیلیس برای جذب آلودگی‌ها کمک می‌گیرند و به همین دلیل می‌توان گفت سنگین‌ترین نوع فیلترهای استخر هستند.

از آنجا که فیلترهای شنی، ذرات با اندازه 20 تا 25 میکرون را جذب می‌کنند بهتر است در محیط‌هایی که ذرات ریز باعث آلودگی آب می‌شوند، استفاده نشوند. فیلتر کارتریجی استخر هم برای استخرهای درمانی کوچک یا استخرهای خانگی که نسبتا کوچکتر هستند مناسب است. این فیلترها ذرات بسیار کوچک در حد 2 تا 7 میکرون را جذب می‌کنند و تمیز کردن آنها به سادگی انجام می‌شود. در این فیلترها صفحه‌های استوانه‌ای که در فضای داخلی فیلتر قرار دارند، تصفیه‌ی آب از انواع آلودگی را انجام می‌دهند.

  • پمپ تصفیه آب استخر، مهم‌ترین تجهیزات استخر خانگی: یکی دیگر از تجهیزات استخر که باید از نمایندگی تجهیزات استخر تهیه کنید، پمپ تصفیه‌ی آب استخر است. این پمپ که به پمپ استخری هم معروف است به تصفیه آب استخر کمک می‌کند. در واقع آب استخر توسط این پمپ و از طریق مکش، وارد فیلترهای تصفیه‌ی آب و دیگر تجهیزات ضدعفونی کننده می‌شود و بعد از تصفیه شدن و حذف آلودگی‌ها به کاسه‌ی استخر برگردانده می‌شود. برای اینکه بتوانید پمپ تصفیه استخر را به عنوان یکی از تجهیزات استخر به درستی انتخاب کنید باید به فاصله موتورخانه تا کاسه‌ی استخر، جنس پروانه و بدنه‌ی پمپ، افت فشار فیلتر و اتصالات و تجهیزاتی مانند صافی توجه کنید. شما می‌توانید برای استخر خود از پمپ‌های تک سرعته که قیمت بسیار مناسبی دارند، پمپ‌ دو سرعته که در مصرف انرژی بسیار بهینه است یا از پمپ چند سرعته که به شما امکان تنظیم سرعت گردش آب را می‌دهد استفاده کنید.
  • مبدل حرارتی استخر: برای اینکه بتوانید از شنا کردن در استخر بیشتر لذت ببرید باید دمای آب مناسب با فصل باشد. در واقع در فصل زمستان نیاز است کمی آب استخر گرم‌تر از آب در فصل تابستان باشد و به کمک تجهیزات گرمایشی استخر می‌توانید به راحتی دمای آب استخر را تنظیم کنید. همان طور که می‌دانید دمای آب در استخرهای عمومی 28 درجه‌ی سانتی‌گراد است ولی در استخرهای خانگی بسته به سلیقه‌ی خودتان می‌توانید دمای کمتر یا بیشتر را انتخاب کنید. برای گرم کردن آب استخر می‌توانید از مبدل حرارتی آب استخر، گرمکن‌های برقی، پکیج‌های گازی، مبدل‌های حرارتی و سیستم سولار به عنوان لوازم و تجهیزات استخر کمک بگیرید.
  • تجهیزات ضدعفونی استخر: کمی بالاتر به صورت کامل توضیح دادیم که باید آب استخر را به طور مداوم از انواع آلودگی‌ها تصفیه کنیم و به روش‌های مختلف شرایط رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها را از بین ببریم به اصطلاحی استخر را گندزدایی کنیم. استفاده از تجهیزات ضدعفونی استخر هم به همین دلیل اهمیت دارد و انواع این تجهیزات را می‌توانید از نمایندگی تجهیزات استخر تهیه کنید. معمولا برای تصفیه‌ی آب استخر از باکتری‌ها و میکروب‌ها از مواد شیمیایی استفاده می‌شود که معروف‌ترین آنها ماده شیمیایی کلر است. کلر به صورت ترکیب شیمیایی هیپوکلریت سدیم یا هیپوکلریت کلسیم وجود دارد که اگر به آب اضافه شود با آلودگی‌های موجود در آب به صورت شیمیایی واکنش می‌دهد و آنها را از بین می‌برد، معمولا برای ضدعفونی با این روش از قرص‌های کلر استفاده می‌شود. در کنار قرص کلر می‌توانیم از کلرزن خطی، پمپ تزریق اتاترون، تست کیت، افزایش یا کاهش دهنده‌ی PH آب و دوزینگ پمپ به عنوان پر کاربرد ترین تجهیزات ضدعفونی کننده‌ی آب استخر نام ببریم.
  • اسکیمر و گریل استخری: همیشه روی سطح آب استخرهای خانگی یا عمومی ذراتی معلق هستند که باعث آلودگی آب می‌شوند. به دلیل معلق بودن این ذرات روی سطح آب، سیستم‌های تصفیه‌ی آب که در کف استخر قرار می‌گیرند، به آن‌ها دسترسی ندارند؛ در نتیجه برای رعایت بهداشت آب استخر باید روش دیگری برای برداشتن آن‌ها از سطح آب در نظر گرفت. به کمک دریچه‌های اسکیمر و گریل استخری که در لبه‌های استخر نصب می‌شوند به راحتی می‌توانید سطح آبی تمیز و بدون هیچ آلودگی داشته باشید. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات کامل درباره‌ی شرایط و اصول نصب این دسته از تجیهزات استخر، از فروشندگان یا نمایندگی تجهیزات استخر سوالات خود را بپرسید، کارشناسان تاسیسات رشیدی به عنوان نمایندگی‌ تجهیزات استخر می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند تا انتخاب بهتری برای خرید لوازم و تجهیزات استخر، داشته باشید.
  • جاروی استخر: همانطور که اشاره کردیم به کمک اسکیمر و گریل استخری می‌توانیم آلودگی‌های سطح آب را برطرف کنیم. اما یکی از مشکلاتی که ممکن است در استخر خانگی با آن مواجه شوید نحوه‌ی تمیز کردن ذرات کثیفیِ ته‌نشین شده در کف استخر یا جلبک‌های روی دیواره‌ی استخر است. بنابراین یکی از تجهیزات جانبی و کاربردی برای استخرها در این زمینه استفاده از انواع جاروی استخر است که به شما کمک می‌کند به راحتی از شر آلودگی‌ها و کثیفی کف و دیواره‌ی استخر راحت شوید. شما می‌توانید از نمایندگی فروش تجهیزات استخر برای تمیز کردن استخرتان جاروی استخر دستی، نیمه اتوماتیک یا جاروی رباتیک خریداری کنید.
خرید اینترنتی از نمایندگی تجهیزات استخر

در جاروی استخری دستی بسته به اینکه جارو فیلتر تصفیه دارد یا خیر می‌توانید آب استخر را مستقیم از جارو وارد استخر کنید یا از طریق دریچه‌ی اسکیمر آن را تصفیه کنید و بعد به کاسه‌ی استخر برگردانید. جاروی استخری نیمه اتوماتیک به پمپ تصفیه یا اسکیمر متصل می‌شود و با توجه به اینکه در کف استخر قرار می‌گیرد به راحتی آلودگی‌های ته‌نشین شده در کف استخر را تمیز می‌کند. جاروی استخری رباتیک هم به صورت هوشمند و بدون نیاز به اپراتور می‌تواند روی سطوح افقی و عمودی کف و دیواره‌ی استخر حرکت کند و با دقت زیادی کف و دیواره‌ی استخر را تمیز کند.

  • رطوبت گیر استخر: فضای استخرهای سرپوشیده به خاطر تبخیر بالای آب، بسیار مرطوب است و می‌دانیم این رطوبت بالا در کنار اینکه به مرور باعث تخریب مصالح ساختمانی می‌شود، می‌تواند به رشد برخی میکروب‌ها و درنتیجه بروز بیماری‌ها کمک کند. به همین دلیل بهتر است میزان رطوبت را در استخرهای خانگی کنترل کنید تا هم عمر مفید مصالح و تجهیزات فضای داخلی استخر را افزایش دهید و هم محیط را از رشد و انتقال انواع باکتری و میکروب‌ها ایمن کنید. رطوبت گیر استخر یکی دیگر از تجهیزات جانبی استخر در نمایندگی تجهیزات استخر است که به شما کمک می‌کند میزان رطوبت محیط را کنترل کنید.
  • چراغ استخر و سونا: برای زیبایی محیط داخلی استخر و دید بهتر می‌توانید از انواع تجهیزات روشنایی روکار و توکار استفاده کنید. برای محیط داخلی استخر خانگی می‌توانید از چراغ‌های هالوژنی که تک رنگ هستند و چراغ‌های LED و SMD که در چند رنگ در بازار وجود دارند، انتخاب کنید. بهتر است به این نکته توجه کنید که چراغ‌های LED  و SMD حرارت بالایی تولید نمی‌کنند و کارکرد بالاتری نسبت به چراغ‌های هالوژنی دارند.
  • نردبان و دستگیره استخر: از دیگر تجهیزات جانبی استخرها، نردبان و دستگیره است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر وارد آب استخر شده یا از آن خارج شوید. البته ناگفته نماند که برای زیباتر کردن استخر هم از این تجهیزات جانبی استفاده می‌شود. شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون داخلی استخر خانگی خود انواع نردبان و دستگیره استخر را از نمایندگی تجهیزات استخر انتخاب و خریداری کنید.

نکات قابل توجه هنگام خرید تجهیزات استخر

تا کنون با تجهیزات استخر و لوازم مورد نیاز برای کارکرد بهتر استخر آشنا شدید، اگر قصد خرید لوازم و قطعات استخر را دارید بهتر است به نمایندگی تجهیزات استخر مراجعه نمایید و به سایر نکاتی که به آن‌ها اشاره می‌شود، توجه کنید.

  • ابعاد پمپ استخر و فیلتر استخر باید متناسب باشند، اگرچه استفاده از فیلتر استخر بزرگ بودن آن محدودیتی ایجاد نمی‌کند، اما اندازه پمپ استخر باید بر اساس مساحت استخر در نظر گرفته شود. بنابراین بهتر است فیلتر استخر هم ابعاد متناسبی با ابعاد پمپ استخر داشته باشد تا فیلتر استخر توانایی برطرف کردن آلودگی و املاح موجود در آب استخر را داشته باشد.
  • یکی دیگر از عوامل موثر در هنگام خرید، در دسترس بودن و موجود بودن قطعات قابل تعویض تجهیزات استخر مورد نظر در بازار است. شاید در موارد و خرید در زمینه‌های دیگر نیز به این مشکل برخورده باشید که پس از چند سال با قدیمی شدن کالای مورد نظر، قطعات آن دیگر تولید و عرضه نمی‌شوند، این مشکل در مورد تجهیزات و لوازم استخر، مثل قطعات فیلتر و پمپ استخر نیز صادق است.
  • اگر لوازم استخر مورد نیاز، قابلیت تست شدن دارند یا فروشنده مهلت تست برای آن‌ها تعیین می‌کند، بهتر است تجهیزات استخری را تست کنید و از عملکرد صحیح قطعات و اجزای آن، اطمینان حاصل کنید.

تعمیر و نگهداری تجهیزات استخر

تعمیر و نگهداری از تجهیزات استخر

درست است تجهیزات استخر به منظور نگهداری از استخر به کار می‌روند، اما همانطور که قبل از این گفته شد، تجهیزات استخر نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تفاوتی نمی‌کند برای اولین بار می‌خواهید لوازم و تجهیزات استخر خریداری کنید یا در فکر تعویض لوازم گوناگون استخر هستید. بهتر است برای اینکه تجهیزات استخر در طولانی مدت خراب نشوند، به نکات زیر برای تعمیر و نگهداری تجهیزات استخر خود، توجه نمایید:

  1. بهتر است هر چند وقت یکبار، مخازن تصفیه در فیلترهای شنی را بررسی کنید و در صورت وجود مشکل آن‌ها را رفع کنید. معمولا توصیه می‌شود هر سه سال یکبار، شن و ماسه فیلتر استخر، تعویض شود تا فیلتر شنی بهترین عملکرد خود را داشته باشد و طول عمر آن بالا برود.
  2. تجهیزات استخری که دارای قطعات الکتریکی هستند، مانند پمپ‌ها و تایمرها بهتر است طبق توصیه شرکت‌های سازنده، مورد بررسی قرار بگیرند و در صورت مشاهده خطا در عملکرد، نسبت به سرویس آن‌ها اقدام کنید.
  3. لوله‌ها، شیر و دیگر اجزای سیستم‌ها و تجهیزات استخر، بهتر است به صورت منظم بررسی شوند و در صورتی که گرفتگی در لوله‌ها اتفاق افتاد، مشکل برطرف گردد.
  4. به طور معمول عمر مفید پمپ‌های استخری بین 10 تا 25 سال است و ممکن است در طی سالیان دراز حتی نیازی به تعمیر نداشته باشند، اما بعد از گذشت این زمان نیاز است تعویض پمپ‌ استخری، صورت بگیرد.
  5. به محض مشاهده مشکلات مثل نشتی در قسمت اتصالات سوپاپ و اطراف مخزن فیلتر استخر، بهتر است فیلتر را تعویض کنید. اما در مورد نشتی در قسمت‌های گنبدی شکل یا شیر فیلتر و مواردی که حفره یا ترک روی لوازم جانبی آن اتفاق افتاده باشد، می‌توان آن را تعمیر کرد.
  6. برای عملکرد بهتر فیلتر و پمپ استخر در بهترین وضعیت عملکرد خود قرار بگیرد، توصیه می‌شود از آن‌ها هر 8 ساعت یکبار برای تصفیه آب استخر استفاده کنید.
  7. بهتر است فیلترهای شنی استخری را بیش از 2 بار در ماه نشویید.

مزایای خرید تجهیزات استخر از نمایندگی

خرید لوازم و قطعات مورد نظر از نمایندگی تجهیزات استخر، مزایای متعددی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که قبل از خرید باید از آن‌ها مطلع باشید:

- استفاده از گارانتی محصولاتی مثل پمپ استخر، فیلتر استخر و....

- ارائه خدمات پس از فروش مانند نصب و راه اندازی تجهیزات استخر

- دریافت اطلاعات از نحوه عملکرد و تعمیر و نگهداری تجهیزت استخر

- فروش تجهیزات استخر با قیمت مناسب

راه‌های کاهش مصرف انرژی تجهیزات استخر

حتما از این موضوع اطلاع دارید که تجهیزات استخر، مثل پمپ استخر، فیلتر استخر و... چقدر در افزایش مصرف برق موثر است و باعث افزایش هزینه‌ می‌شود. در ادامه به مواردی که منجر به کاهش مصرف انرژی توسط تجهیزات استخر می‌شود، اشاره می‌شود:

- پمپ استخر را در صورتی که می‌خواهید از استخر استفاده کنید، روشن کنید.

- شستشوی معکوس فیلتر استخر، منجر به افزایش طول عمر آن می‌شود.

- با پوشاندن سطح استخر در طول روزهای تابستانی، میزان تبخیر و اتلاف گرما تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

- جهت صرفه جویی در مصرف انرژی و تصفیه بهتر آب استخر بهتر است از پمپ استخری سرعت متغیر استفاده کنید.

- برای کاهش تبخیر و جلوگیری از اتلاف گرما، بلوک بادی نصب کنید.

- به منظور تمیز کردن و ضدعفونی بهتر استخر توصیه می‌شود از یک ضدعفونی کننده مکمل نیز استفاده کنید و به صورت دستی برای تمیز کردن استخر اقدام کنید.

  • می‌توانید شوینده‌ی روباتیک یا ساکشن استخر را جایگزین پاک کننده‌های تقویت پمپ استخر، کنید.

پخش تجهیزات استخر

نمایندگی تجهیزات استخر در شرق تهران

تاسیسات رشیدی یکی از فروشگاه‌های معتبر در تهران است که می‌توانید انواع لوازم و تجهیزات استخر و حتی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی خانگی مورد نیاز خود را از آن خریداری کنید. این فروشگاه به عنوان نمایندگی تجهیزات استخر در شرق تهران تمام محصولات و خدمات خود را در فروشگاه اینترنتی به شما ارائه می‌کند تا دسترسی سریع‌تر و راحت‌تری به انواع تجهیزات استخر داشته باشید. همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان متخصص در حوزه فروش لوازم استخر و خرید حضوری تجهیزات استخر به فروشگاه تاسیسات رشیدی مراجعه نمایید.

فروشگاه تاسیسات رشیدی
تاسیسات رشیدی تامین‌کننده و نماینده مستقیم کارخانه‌های لوله و اتصالات | تجهیزات سیستم گرمایشی و سرمایشی | تجهیزات استخر | سونا و جکوزی | انواع پمپ آب
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
نصب وب‌اپلیکیشن
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ی
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
د
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
س
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
چ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
پ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ج
تعطیل
تهران، تهرانپارس، خیابان 196 شرقی، خیابان شریعتی، پلاک 183
item
گواهینامه
item
اتحادیه لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تاسیسات رشیدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین