در حال بارگذاری فایل ...
اپ فروشگاه تاسیسات رشیدیدسترسی آسان‌تر

نمایندگی شوفاژکار - تاسیسات رشیدی

نمایندگی دیگ چدنی شوفاژکار
ارتباط با کارشناس فروش
۰۹۱۲۵۹۹۱۱۴۰ - ۰۲۱۷۷۳۳۶۰۸۳

برند شوفاژکار از دهه 40 شمسی در زمینه تاسیسات ساختمانی فعالیت خود را آغاز نموده و با گذشت زمان پس از واردات محصولات متنوع، اقدام به تولید محصولات در زمینه تجهیز و لوازم موتورخانه‌ای، تحت لیسانس آلمان، گردید. از جمله اولین محصولاتی که گروه صنعتی شوفاژکار تولید کرد، دیگ‌های چدنی بودند و با گذر زمان زمینه فعالیت و تولید محصولات متنوع تری، فراهم شد.

شرکت صنعتی شوفاژکار به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین برندهای ایرانی در حوزه تولید و مونتاژ و واردات محصولات در زمینه تاسیسات ساختمانی، تاسیسات استخری و... در حال انجام فعالیت است. تاسیسات رشیدی به عنوان نمایندگی شوفاژکار در تهران، در زمینه فروش، نصب و گارانتی محصولات شوفاژکار، آماده ارائه خدمات می‌باشد.

دسته بندی محصولات و کالاهای نمایندگی شوفاژکار

شوفاژکار از برندهای قدیمی در ایران است که در زمینه تجهیز و لوازم موتورخانه، محصولات متنوعی تولید یا مونتاژ می‌کند، محصولات شوفاژکار به شرح زیر می‌باشد:

- بویلر چدنی

- پکیج زمینی

- پکیج دیواری

- پکیج موتورخانه‌ای

- شومینه چدنی

- دیگ چوب سوز

- مشعل‌های شوفاژکار

کاربرد محصولات شوفاژکار

باتوجه به تنوع محصولات عرضه شده در بازار و تفاوت سلیقه ها، محصولات شوفاژکار یکی از برترین برندهای ایرانی در میان برندهای خارجی است که به دلیل کیفیت بالا قابل جایگزین کردن با برندهای دیگر نبوده است. در این میان یکی از شناخته شده‌ترین و برترین محصولات نمایندگی شوفاژکار، پکیج شوفاژکار می‌باشد. پکیج‌های شوفاژکار به دلیل تنوع و کیفیت بالای ساخت، مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. به طور کلی می‌توان پکیج‌های شوفاژکار را به دو دسته پکیج زمینی و پکیج دیواری دسته بندی نمود.

شاید برای شما هم تفاوت و راه‌های تشخیص پکیج های دیواری و زمینی را نمی‌دانید یا اطلاعی ندارید که  انتخاب شما چقدر در آینده و خدماتی که می‌خواهید دریافت کنید موثر است. پس بهتر است در گام اول از تفاوت‌های دو دسته بندی پکیج زمینی و دیواری آگاه شوید.

نمایندگی شوفاژکار تهران

تفاوت در محل نصب پکیج

همانطور که از نام این پکیج ها مشخص است، پکیج دیواری توان گرمایی کمتری دارد، وزن آن سبک تر است و در نتیجه امکان نصب آن بر روی دیوار وجود دارد. در مقابل، پکیج‌های زمینی با توان گرمایشی بالاتر، وزن سنگین‌تر و امکان نصب بر روی زمین دارد.

تفاوت در قدرت و بازدهی گرمایشی پکیج

همانطور که به این موضوع اشاره شد، پکیج های زمینی قدرت بیشتر و توان گرمایشی بالاتری برای آب گرم مصرفی و تامین گرمایش محیط نسبت به پکیج‌های دیواری دارند، که این می‌تواند توجیهی برای استفاده از پکیج‌های زمینی برای واحدهایی با حداقل 200 مترمربع، باشد. در صورتی که پکیج‌های دیواری برای واحدهای مسکونی یا اداری با حداکثر 200 مترمربع متراژ، مناسب است.

تفاوت در لوله کشی

بر اساس استانداردهای موجود و مقررات ملی ساختمان، لوله کشی پکیج زمینی باید پشت پکیج و روی دیوار انجام شود و فاصله لوله تقریبا 50 سانتی متر از سطح زمین بالاتر است که این بستگی به نوع پکیج دارد. در صورتی که نصب پکیج های دیواری اصولا بالاتر از لوله ها و روی دیوار اجرا می‌شود.

ارتباط بین ابعاد پکیج و ابعاد واحد مسکونی

ابعاد پکیج دیواری یا زمینی تاثیر مستقیمی در ابعاد واحد مسکونی یا اداری مد نظر، دارد. به این ترتیب که، پکیج‌های دیواری برای واحدهای کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند و پکیج‌های زمینی برای واحدهای بزرگتر و واحدهای دوبلکس نیز استفاده می‌شوند.

محبوب ترین پکیج زمینی

شرکت شوفاژکار به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در حوزه تولید و تجهیز تاسیسات گرمایشی در ایران، محصولات متنوعی با توجه به نیاز کاربران تولید کرده که در این بین می‌توان به محصولاتی همچون پکیج آذرخش و هورخش اشاره نمود که سوخت اصلی آن‌ها، گازوئیل و گاز است که استفاده از هر کدام به وسیله تعویض مشعل ممکن می‌شود. در این بین، یکی از پکیج‌های پرطرفدار و محبوب در بین انواع پکیج دیواری و زمینی، پکیج زمینی سری P است که با گاز شهری کار می‌کند و از بهترین تجهیزات موجود در بازار در ساخت آن استفاده شده است. پکیج زمینی سری P با ابعادی کوچک در دو سری بلند و کوتاه تولید شده که امکان استفاده از آن در محیط آشپزخانه‌های کوچک را به راحتی امکان پذیر کرده است. یکی دیگر از علت‌های محبوبیت و استفاده از پکیج‌های سری P، قابلیت آن به منظور استفاده برای سیستم‌های گرمایش از کف است که تمام تجهیزات و قابلیت‌های لازم برای راه اندازی آن را دارد و در مقایسه با پکیج‌های دیواری به منظور استفاده از آن‌ها برای سیستم گرمایش از کف، عملکرد بهتری از خود ارائه می‌دهد.

پکیج زمینی سری P شوفاژکار

مزایای استفاده از پکیج شوفاژکار

شوفاژکار به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی در زمینه تجهیزات تاسیساتی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و با توجه به تنوع زیاد پکیج‌های این برند، می‌توان به عنوان یکی از بهترین محصولات این شرکت از آنها یاد کرد. برخی از مزایای استفاده از پکیج‎‌های شوفاژکار به شرح زیر است:

- راندمان بالا

- حداقل صدای تولیدی هنگام احتراق

- به کارگیری از استانداردهای روز دنیا در تولید

- قابل استفاده با فشار کم آب

- تامین آب گرم مصرفی بدون افت فشار

ویژگی‌های کلی پکیج‌های شوفاژکار

- قابلیت سیستم کنترل اتوماتیک آبگرم مصرفی و مدار گرمایش

- دارا بودن سیستم ایمنی و اخطار در صورت گرفتگی و مسدود شدن لوله دودکش

- دارای ترموستات اتاقی به منظور تنظیم دمای محیط

- قابلیت عیب یابی خودکار

- قابلیت کنترل ظرفیت پکیج با در نظر گرفتن نیاز محیطی

- دارا بودن سیستم ضد یخ زدگی

- توانایی استفاده از پکیج شوفاژکار برای سیستم‌های گرمایش از کف

- حداقل فشار در زمان کار

- داشتن فن و تامین اکسیژن جهت احتراق از فضای بیرونی

- استفاده از پمپ سیرکوله

خرید اینترنتی از نمایندگی شوفاژکار در تهران

تفاوت انواع دیگ (بویلر) چدنی شوفاژکار

یکی دیگر از محصولات پر استفاده از برند شوفاژکار، دیگ چدنی یا بویلر چدنی است که قدمتی طولانی دارد و طی سالیان دراز، محبوبیت خود را ثابت کرده است. این محصول با دو مدل شناخته شده سولار و سوپر در بازار عرضه می‌شود که در ادامه به توضیح و تشریح هرکدام از آن‌ها می‌پردازیم و در نهایت مدل‌های مشابه از هر مدل را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

بویلر چدنی شوفاژکار مدل سولار

یکی از اولین محصولاتی که توسط گروه صنعتی شوفاژکار و با اخذ لیسانس شرکت اهلمن آلمان، تولید شد، دیگ چدنی مدل سولار بود که در دو نوع سولار 300 و سولار 400 تولید و در بازار عرضه شد.

دیگ چدنی شوفاژکار مدل سولار 300 از قدیمی ترین و پر استفاده ترین دیگ‌های چدنی است که ظرفیت گرمایی آن به 43000 کیلو کالری می‌رسد. این میزان انرژی حداقل ظرفیت دیگ سولار 300 است که با نصب 5 پره، اتفاق می‌افتد. به ازای اضافه کردن هر پره به دیگ چدنی سولار 300، ظرفیت گرمایشی آن تا 89000 کیلو کالری افزایش میابد. یکی دیگر از موردهای مهم هنگام خرید دیگ، ابعاد آن است که ممکن است در صورت نیاز به انرژی گرمایشی بیشتر، ممکن است نیاز به تغییر دیگ احساس شود.

دیگ چدنی شوفاژکار مدل سولار 400 یکی دیگر از دیگ‌های چدنی مورد استفاده برای ساختمان‌های مسکونی با بیش از 2 طبقه است که به راحتی می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. کوچک ترین نوع این دیگ با نصب 7 پره، ظرفیت گرمایشی معادل 90000 کیلو کالری تولید می‌کند که برای تامین آب گرم مصرفی و مولد گرما تا متراژ 450 مترمربع به راحتی قابل استفاده است. همچنین امکان ارتقای ظرفیت گرمایی بویلر چدنی سولار 400 تا 220000 کیلوکالری و مساحتی نزدیک به  1000 مترمربع برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری، وجود دارد.

بویلر سولار 400 شوفاژکار

بویلر چدنی شوفاژکار مدل سوپر

می‌توان گفت با گذر زمان و مشخص شدن ایرادات دیگ‌های قدیمی، نوبت به باز طراحی و تولید بویلرهای چدنی شوفاژکار رسیده است. علی رغم کیفیت بالا و محبوبیت گسترده در استفاده از محصولات شوفاژکار، تلاش برای جلب رضایت مشتریان قدیمی برند شوفاژکار باعث تولید نسل جدید دیگ‌های چدنی شوفاژکار شده است. 

بویلر چدنی سوپر 300 نسل جدید سولار 300 است که با هدف کاهش ابعاد، وزن و افزایش ظرفیت گرمایشی، باعث تغییرات چشمگیری نسبت به دیگ‌های قدیمی شده است. این بویلر کمترین فضا را اشغال می‌کند و با نصب 5 پره، می‌توان به ظرفیت گرمایی معادل 44000 کیلوکالری دست پیدا کرد، همچنین با نصب حداکثر 9 پره، می‌توان به ظرفیتی معادل 83000 کیلو کالری رسید که بیشترین حد توان این مدل از بویلر چدنی می‌باشد. از مزایای طراحی این بویلر می‌توان به افزودن اورینگ مخصوص و مقاومت بالا در حرارت، اشاره کرد که موجب افزایش سرعت نصب آن می‌گردد.

بویلر چدنی سوپر 400 یکی از بهترین، جدیدترین و پرفروش‌ترین دیگ‌های چدنی برند شوفاژکار است که از نظر ظرفیت حرارتی بالا، نصب آسان، سهولت در حمل و نقل توسط تمام فروشندگان و نمایندگی‌ رسمی شوفاژکار، تایید شده است. از ویژگی‌های این بویلر، می‌توان به نصب بر روی شاسی فولادی است که تنها برای این مدل تهیه و عرضه می‌شود، اشاره نمود. این بویلر با حداقل 5 پره، 118000 کیلوکاری ظرفیت گرمایی دارد و تا نصب 13 پره می‌توان ظرفیت آن را تا 314000 کیلوکاری افزایش داد. وزن تقریبی این بویلر بسته به تعداد پره بین 370 تا 765 کیلوگرم متغیر است.

بویلر سوپر 400 شوفاژکار

علت‌های نشتی بویلر چدنی شوفاژکار

یکی دیگر از موارد مهمی که باید حتما مورد توجه قرار بگیرد، توجه به نشتی بویلر چدنی است که می‌تواند تاثیر زیادی در عملکرد آن بگذارد. در اینجا به اختصار به مهمترین عواملی که موجب نشتی دیگ چدنی می‌گردد اشاره می‌نماییم. و به تشریح هر کدام می‌پردازیم.

پوسیدگی و اکسید شدن پره‌ها

یکی از اصلی‌ترین عوامل نشتی بویلرهای چدنی، پوسیدگی پره‌ها و در نتیجه اکسید شدن و زنگ زدن پره‌های بویلر است که موجب رسوب‌گیری سطح داخلی بویلر می‌شود. این عامل شناخته شده‌ترین علت نشتی بویلر است. در صورتی که متوجه این مشکل شدید و توسط متخصصین نمایندگی شوفاژکار این مورد شناسایی شد، بهتر است پره آسیب دیده را تعویض نمایید تا مشکل به سایر قطعات و اجزای بویلر چدنی سرایت نکند.

املاح معدنی آب

از عمومی‌ترین دلایل نشتی بویلر، سختی آب است که به دلیل املاح درون آب رخ می‌دهد و با گذر زمان موجب رسوب‌گیری دیگ می‌شود. و در نهایت باعث ایجاد نشتی می‌گردد.

شوک حرارتی

سرد و گرم شدن ناگهانی باعث انبساط و انقباض بویلر چدنی می‌شود و اصطلاحا شوک حرارتی رخ می‌دهد. این اتفاق باعث ایجاد ترک و نشتی در بویلر می‌شود. در شرایطی نظیر ظرفیت نامناسب بویلر، خاموش و روشن شدن مشعل به دفعات و کاهش جریان آب برگشتی، این اتفاق می‌افتد.

ایجاد کندانس در بویلر

هنگامی که دود ناشی از احتراق و همراه اکسیژن در بویلر سرد شود، منجر به پوسیدگی و خوردگی بویلر می‌شود. همجنین در حالتیکه سطح بیرونی بویلر دچار تعریق شوند، به مرور زمان شاهد فرسودگی بویلر و نشتی آن خواهیم بود.

تنظیم نبودن شعلۀ مشعل

در صورت زیاد بودن شعلۀ مشعل، مواجه شعله با پره‌های بویلر، دلیل دیگری است که موجب خوردگی آن‌ها می‌شود و به نشت آب منجر می‌شود.

انفجار در محفظه مشعل

هنگامی که سوخت مورد نیاز در محفظه احتراق، بیش از حد شود، با یک جرقه کوچک ممکن است انفجار در بویلر رخ دهد که موجب نشتی و آسیب دیدگی به پر‌ه‌های آن می‌شود.

نمایندگی شوفاژکار

نکات مهم هنگام نصب و راه اندازی محصولات شوفاژکار

- هنگام خرید محصولاتی مانند پکیج باید به نوع دیواری و زمینی آن و همچنین محل قرارگیری محصول با توجه به مقررات ملی ساختمان، توجه گردد.

- با خرید محصولات شوفاژکار از نمایندگی شوفاژکار در تهران، نصب و راه اندازی محصول به عهده فروشنده و نمایندگی رسمی این محصولات می‌باشد و بهتر است توسط تکنسین متخصص انجام پذیرد.

- بهتر است صدمه فیزیکی در هنگام حمل به محصول وارد نشود، در چنین حالتی گارانتی شامل محصول نمی‌شود.

- برای نصب و استفاده از محصول به هیچ عنوان از کپسول گاز به جای گاز شهری نباید استفاده شود.

- نصب پکیج‌های شوفاژکار نباید در سطوح کج و ناصاف اتفاق بیافتد.

گواهینامه‌ها و استانداردهای دریافتی برند شوفاژکار

شرکت صنعتی شوفاژکار موفق به دریافت استانداردهای جهانی و ملی و گواهینامه‌های معتبر شده است که کیفیت بالای محصولات شوفاژکار را تضمین می‌کند. همچنین قیمت مناسب محصولات در قیاس با محصولات برندهای خارجی و برند شناخته شده، از دیگر عواملیست که می‌تواند به داشتن خریدی مطمئن و رضایت از خرید منجر شود. در ادامه به معرفی برخی از استانداردهای دریافتی شرکت شوفاژکار می‌پردازیم:

استانداردهای محصولات شوفاژکار

نحوه‌ی ارسال و سفارش کالا از نمایندگی شوفاژکار

تاسیسات رشیدی یکی از نمایندگی‌های شوفاژکار در شرق تهران است که خدمات متنوعی از جمله فروش محصولات برند شوفاژکار، نصب و راه اندازی پکیج‌های شوفاژکار و بویلرهای چدنی شوفاژکار را بر عهده دارد. همچنین در صورت بروز مشکل و نیاز به استفاده از گارانتی محصولات شوفاژکار، می‌توانید با تاسیسات رشیدی تماس بگیرید. جهت مشاهده و خرید اینترنتی محصولاتی مانند بویلر چدنی، پکیج و انواع مشعل از برند شناخته شده و قدیمی شوفاژکار به صفحه محصولات این برند مراجعه نمایید. 

فروشگاه تاسیسات رشیدی
تاسیسات رشیدی تامین‌کننده و نماینده مستقیم کارخانه‌های لوله و اتصالات | تجهیزات سیستم گرمایشی و سرمایشی | تجهیزات استخر | سونا و جکوزی | انواع پمپ آب
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
نصب وب‌اپلیکیشن
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ی
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
د
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
س
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
چ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
پ
۰۸:۰۰ - ۱۸:۰۰
ج
تعطیل
تهران، تهرانپارس، خیابان 196 شرقی، خیابان شریعتی، پلاک 183
item
گواهینامه
item
اتحادیه لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تاسیسات رشیدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین